Noe av det jeg synes er aller mest moro med dette, er at det utsetter alderdommen, lekeaspektet med fotografi har returnert, det er nesten som når jeg var 14 år og sto foran fremkallerskåla og så det første bildet vokse fram. Å ta teknisk perfekte bilder klarer *alle* i dag, lettere og billigere enn noensinne, men *dette* klarer ikke alle!
Fiatlux fremkaller du bladfilm? jeg ser på avataren din at du ser ut til å ha slikt utstyr.
Logg deg på Coffenol-gruppen og del dine erfaringer med resept, tid og temperatur, vi trenger mange datapoints!
Yup, Tmax 100 4X5!
Skal teste Adox 50 CHS på en tur til USA.. Grand Canyon, Mesa Verde, Petrified Forest etc.
De skal fremkaldes i Caffenol-C-L of course..
PS bilderne som illustrerer disse kjemikalieposterne er tatt med et d******t kamera av den laveste skuff : 2MPx Canon Powershot S10, det sømmer seg liksom ikke å benytte millioner av pixler på APUG!!!
)
Hei igjen
Har vært på handlerunde og funnet kaffe'n og soda'n. men ikke vitaminene.
Har sjekka hjemmesiden til "SantaMaria". Krydderprodsenten som lager den Svenske Ascorbinsyren.
Dette produktet finnes ikke i det norske sortimentet, kun i det Svenske.
http://www.santamaria.se/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p1c&c=1&s=2&id=90
Mulig at dette gjøre det vanskelig å få dette levert fra denne produsenten i norge?
Men vi vår vel fortsette å prøve.
Hei nok en gang;
Satte i gang med litt nettsøk og fant firmaet KRYDDER.AS
De selger Ascorbinsyre. 500 g til kr.380,
Dead Link Removed
Det er link til et datablad, og for mine øyne ser det ut til å være det vi leter etter? Men det kan vel Erik sjekke?
Håper dette er et gjennombrudd?
-
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?