Men det er noget dyrere. Selvom der er 5 filmholdere med. Jeg skal have fat i lauritz.com på mandag og høre nærmere om hvad der virker og ikke virker på kameraet. Om der er objektivplade eller ej. Men hvis det går til en pris omkring vurderingen så skal jeg ikke have det.
well - nu skriver jeg noget jeg nok fortryder....:rolleyes:
skulle jeg vælge mellem det på Lauritz og det på Tradera, så ville jeg til
enhver tid vælge det på tradera!!!
negativstørrelsen er 12.5x16 dvs half plate, og disse filmstørrelser kan let fås i Tyskland, og de er ikke så dyre!
5 doppeltkassetter...
men men men:
OBJEKTIVET!!
det er ikke "bare" et Cooke portræt objektiv! Det er et af de meget søgte COOKE "SOFT FOCUS" objektiver!!
ikke at der står noget om det på siden, men jeg kan genkende det, da jeg har et her i huset...
det er et Fantastisk objektiv - smukt og som sagt, med variabel soft focus setting. du kan vælge om du vil ha' skarpe billeder, eller hvorvidt du vil ha' en større eller mindre grad af soft focusing i billedet.
Perfekt til portrætter!!
jeg har tilmeldt mig på tradera, men ved ikke om jeg får tilsendt kode i tide..
hvis du - eller andre - beslutter jer for at byde på dette - gider du/I så ikke sige til. vil ikke overbyde, da jeg ikke "behøver" dette kamera.
eller sagt på anden måde: KØB DET falkenberg! Selv med transport, så er det, hvis prisen holder, et røverkøb!!
der er et par lidt nyere versioner af dette objektiv til salg på Ebay, med god beskrivning.. tjek det ud!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....m=260204388863&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=016
jealoux på forhånd!!