SDAF - Gratis film og køleskab/fryser

Oranges

A
Oranges

• 1
  • 0
  • 11
Charging Station

A
Charging Station

• 0
  • 0
  • 11
Paintin' growth

D
Paintin' growth

• 1
  • 0
  • 32
Spain

A
Spain

• 3
  • 0
  • 34

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,104
Members
99,562
Latest member
jwb134
Recent bookmarks
0

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Så er indsamlingen af film og udstyr i gang i SDAF regi. Jeg har snakket med et fotostudie og de vil gerne af med deres køleskab/fryser der er "fyldt" med analoge film. Jeg ved ikke hvor meget der er, men jeg har sagt at vi naturligvis gerne vil have det. Så er der det næste problem. Hvor skal vi gøre af det. Det logiske for mig ville være at køre det op til Halsnæs fotoklub og sætte det i deres lokaler (hvis de vil have det).

Hvad synes I andre at vi skal gøre ?

KajF

Member
Format
4x5 Format
#Det logiske for mig ville være at køre det op til Halsnæs fotoklub og sætte det i deres lokaler " - Lyder som en rigtig god ide :smile:

pbpeder

Member
Format
Medium Format
Hej........

Det lyder meget spændende - Men giv mig lige lidt tid til at vende det med resten af klubbens bestyrelse - Det bliver onsdag eller senest torsdag i denne uge...

vh

/peder

lhaumann

Member
Format
Multi Format
Godt initiativ - flot om Halsnæs kan have det stående, og nogen har mulighed for at køre det op.
HAU

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom