Falkenberg
Member
Nu har jeg gennem de sidste par måneder delt ud af de ting som jeg selv har fået og ikke skal/kan bruge. Det har været meget blandet hvordan andre har taget i mod det. De fleste er heldigvis blevet glade. Der er så enkelte der ikke kan få fingeren ud af gaskanalen når det drejer sig om at dække min omkosninger eller få hentet det de bare så gerne ville have. Omkostningerne er en ting ikke at få dækket. Det kan ligefrem være problematisk når man er på SU. Men ikke at hente de ting man aftaler er endnu mere frustrerende.
Det får mig til at stille spørgsmålet "hvorfor gider man hjælpe andre ?" Hvorfor selv have besvær, når den letteste løsning er en tur på lossepladsen.
I ved selv hvem jeg tænker på i denne sure tråd. Heldigvis er der en række andre af jer der er blevet rigtig glade for det jeg har kunne sende videre.
mvh
Mikkel
Det får mig til at stille spørgsmålet "hvorfor gider man hjælpe andre ?" Hvorfor selv have besvær, når den letteste løsning er en tur på lossepladsen.
I ved selv hvem jeg tænker på i denne sure tråd. Heldigvis er der en række andre af jer der er blevet rigtig glade for det jeg har kunne sende videre.
mvh
Mikkel