Hvor mange har vi i Norge?

Signs & fragments

A
Signs & fragments

• 1
  • 0
  • 0
Summer corn, summer storm

D
Summer corn, summer storm

• 1
  • 1
  • 21
Horizon, summer rain

D
Horizon, summer rain

• 0
  • 0
  • 26
$12.66

A
$12.66

• 6
  • 5
  • 160
A street portrait

A
A street portrait

• 1
  • 0
  • 161

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,814
Members
99,710
Latest member
LibbyPScott
Recent bookmarks
0

Ole

Tja... så vidt jeg vet både har og bruker du film, så da hører du hjemme her. :smile:

Tommy_Norway

Hmmmm, vet ikke om jeg hører hjemme her, men jeg opprettet konto idag.

Dag

Dæven...Herr Thrane er her inne i det ærverdige Analogue Photographers Users Group også. Velkommen!!

Tommy Turbo

Dette så ut som ett perfekt sted for en forvillet filmbruker... :smile:
Takk til vedkommende som tipset meg på Foto.no

stavron

... og hadde de på fjotto.no brukt film, så hadde det ikke blitt så mye søppel rundt omkring!

Bjørn Joachimsen

Javisst, der var samefolket også representert på APUG. Velkommen :smile:

arildr

Arild her, frå Florø ytterst på Vestlandet i Norge. Heilt fersk på APUG.

vdoak

Victor

Er opprinnelig fra Oklahoma, USA men er norsk gift (eller forgiftet :smile: bor i Drammen.

Eirik Berger

Eirik på Svalbard sier hei. Har egentlig vært medlem her lenge, men er ikke så flink å være aktiv på forumer.

KjetilHav

Kjetil fra Oslo.

Jeg har hatt konto her en stund, men ikke postet stort. Alt jeg lurer på (i hvert fall som gjelder film, kjemi og fremkalling) finnes det svar på fra før i forumene her, så jeg bruker apug.org først og fremst som referanse og oppslagsverk.

Terje Lindal

Terje fra Nes (Romerike) - 35 mm (Leica M) og 6x7 (Mamiya RZ) fotograf.

OMU

Hei igjen

Da er vi 38i Norge, så langt.
(Hvis jeg ikke har talt feil.. )

-OM

Thingy

The thread name is "how many [users] do we have in Norway". Replies in Norwegian, of course... :wink:

Vi Norgephiles er mange.... :D Jer bor i London men min spiritualisk hjem er hele Skandinavia... Jeg kan godt lide det danske and norske sprog :smile: men Nordmenn (i Oslo, Bergen og Honningsvaag) kan bare forstaa mit dansk :sad: Maaske Vikinger vil erobrer Storbritannien igen og vi vil blive medlemmer af Nordisk Raad..... :wink:

Paa engelsk: Do you realise that more people probably read Nynorsk in the USA & Britain than in Norway? :wink: :D

Degenetron

Hmm.. hadde ikke sett denne tråden før. Jeg er litt av og på her. Bruker forumet mest som oppslagsverk og personlig orakel. Men ja.. har vært medlem en stund nå og det er vel på tide at jeg introduserer meg selv for mine landsmenn :wink:

Stian fra Mjøndalen. (~1 mil utenfor Drammen)

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom