Søren Jeg tænkte nu mere på en modlysblænde!
Du skulle kunne få en "bælgtype" til din norma (så den virker til alle objektiver), for ikke ret mange penge.
Venlig Hilsen
Mads
WoW.. 75 Dansker på APUG tenkte jegMen slik var det ikke...
Jeg tror det var meningen å ha ett FELLES forum og ikke EN tråd pr land
Pussige og uforklarlige negativer har vi vel alle..Så den tråden kan vi vel alle bidra med gode og mindre gode råd til.
Vennlig Hilsen
Ideen med den her tråd var egentlig at lave en "klub" APUG Danmark. Det var tanken at vi kunne mødes et eller andet sted og snakke analog fotografi og hjælpe hinanden samt at få sat ansigter på. Jeg er sikker på at de fleste (N,S, SF og DK) gerne vil deltage i Skandinaviske samlinger men vi er også mange der ikke har tiden og pengene til hele weekender og rejserne.
Du har ret i at foraet under APUG er et skandinavisk forum som vi jo alle kan deltage i.
Mvh Søren
....Her er vel det Analoge viktigere enn nasjonalitet?
Så - nu er jeg også her!
eneste pige?:confused:
........åbenbart den eneste i DK!
Forøvrigt, velkommen til!
mvh Tom
Hej Morten
Tom har langt henad vejen forklaret meningen og jeg vil bare slå fast at det er bestemt ikke for at udelukke andre nationaliter (trods det uheldige udfald af folketingsvalget) Vi har nok lidt nemmere ved lige at smutte til København, Odense eller Vrå end at tage til Stockholm eller Oslo.
Men meld ind og kom med ideer så skal det nok blive til noget.
Mvh
Søren
Hei Søren,
Mitt første poeng var ikke å ha innvending mot Nasjonale og lokale APUG klubber og treff, men å få deres diskusjon om en (din) mulig hullete belg ut av "Hvor mange Dansker er det på Apug?" tråden. Det tror jeg at "hele" Skandinavia kan ha glede av å lese om og kanskje bidra med innspill til.For ikke å snakke om hvor mange Dansker jeg trodde det var her..
Mvh
Morten
Ja Søren, så kom der også en på fra Frederikssund.
Jan
Ja Søren, så kom der også en på fra Frederikssund.
Jan
Indtil videre
In order of ...........
Gandolfi/ Emil Schildt
Tom A
Erik Hartmann
JLP/ Jan i Oregon
Linow/ Thomas
Loman/ Mads
Nicolai i New York (staten)
Kaj F
Kvistgård/ Søren
Falkenberg/ Mikkel
Blue Lemon/ Claus
Stine
Jan Bruun
og så mig selv. altså 12 her i Dk.
Mvh
Søren
Hov Søren! Du har glemt pbpeder, så vi er 13!
Tom
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?