4"x5" forstørrelsesapparat ....... Fremkaldertank til 13x18 negativer.... En Jobo "maskine" som kan rotere mine fremkaldertanke.... en 13x18 kasette til collodium-plader..... hvis det er muligt....
Jeg mangler mere eller mindre desperat et 4x5 forstørrelsesapparat.
Venlig Hilsen
Mads
P.S. Hvem har forkørselsret Far eller Søn???
Jeg kunne seriøst godt bruge en stor lukker 65mm eller mere i diameter!
Har lidt i overskud, vil gerne bytte eller lign:
en M42 Pentax Super Takumar 50mm f1,4
en M42 Zenit 16mm semifiskeøje
en M42 til Canon adapter
en Olympus IS3000 med en glimrende 35-180mm (24x35)
em Mamiya C33 med en 135mm (med frontdæksel & taske til optiken + lidt film - er i absolut glimrende stand
en Leica M 50f2,0 Summicron kan skubbes ind i huset
Måske en 13x18cm kassette til glasplader (skal lige checke)
en 90mm optik til en Graflex 4x5" (uden plade, lukker ser OK ud)
to stk. spritnye Hoya HMC (tror jeg da) 49mm UV filtre
1 stk 43mm B&W MRC UV filter
Dette begynder at minde lidt om min datter i gang med BR-kataloget
Jeg vil gerne melde mig på banen som køber til et TLR - gerne et Mamiya C33, omend jeg kan forstå at efterspørgselen allerede nu overstiger udbuddet!
Hej Klaus,
fremkaldertanken tror jeg at jeg kan klare i næste uge. Skal hente noget mørkekammerudstyr og tror der må være sådan en imellem, og jeg skal ikke selv bruge sådan en.
Kære Mads..... Det har Far'en selvfølgelig.......
- Må jeg foreslå et familiekøb? Mens den ene af jer nørder i mørkekammeret, kan den anden jo passe de små Hartmænner (indtil de er gamle nok til at hjælpe til...)
Jeg vidste ikke at der var så stor interesse for en C33 (min er dog i usædvanlig god stand) - jeg vil egentligt foretrække en form for bytte, men kan dog også overtales til en handel.
Er da modtagelig for bud- vil dog foretrække at det bliver brugt (der er ca 10 S/H film med)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?