per volquartz
Member
Køb kameraet Søren!
Det er en fabelagtig pris!
Per
Det er en fabelagtig pris!
Per
En skandinavisk "regional group" ?? Inget att tala om. Inte ens min dator will scriva pa svenska numera - som du ser...Hmm Jeg har efterhånden været her et par år og jeg må indrømme at jeg ikke har bemærket at vi har en skandinavisk "regional group"
.....
Mvh Søren
Hmm Jeg må lige spørge.
En Sinar Norma [snip]
til 2000Dkr
Er det et godt køb?
Hmm Jeg må lige spørge.
En Sinar Norma med:
150mm f5,6 Angulon
90mm f8 Super Angulon
6X7 bagstykke
12 4X5" filmholdere
en Polfilmholder 4X5"
en 2X3" polfilmholder
+ nogle småting
til 2000Dkr
Er det et godt køb?
Spring och köp!Men var det inte du som ville ha en 5x7" kamera? Fast å andra sidan, med en Sinar kan du bara skaffa ett bakstycke som tar 13x18/5x7... Om det blir aktuellt kanske jag kan hjälpa till med den delen.
![]()
det er ALT for dyrt (du har set det på dba?)![]()
een af mine elever har lige købt; og hold nu fast:
Sinar Norma med 8(!!) objektiver, hvoraf 5 er symarer (dobbelt objektiver).
altså 13 brændvidder....
kasse - vidvinkelbælg - pol - kassetter - søgerlup + en masse film til......
1000 + transport. ialt 1250!!
det er skønt at være analog i disse tider!![]()
Spring och köp!Men var det inte du som ville ha en 5x7" kamera? Fast å andra sidan, med en Sinar kan du bara skaffa ett bakstycke som tar 13x18/5x7... Om det blir aktuellt kanske jag kan hjälpa till med den delen.
![]()
Det var noe snakk om å lage en egen fane/gruppering for Skandinavia, slik som det er for Frankrike og Holland, men ...hmmm... nå husker jeg ikke hva han heter... Han er norsk og moderator her inne. Tror han bor i Australia... Anyway... Han nevnte på foto.no i en diskusjon noe om at det kanskje blir noe slikt om ikke lenge, men at han var svært opptatt akkurat nå. Noen som husker hva han heter og har lenke til den diskusjonen?
Aner ikke hvor du har fått det der med Australia fra, med mindre det er fordi jeg ofte er innom mens jeg jobber nattskift?
Vill man använda ett nordiskt språk, är det bara att göra det. Själv tycker jag det vore kul med flera icke-engelska inlägg. Svenska och Norska går bra, jag är inte så säkert om danska:
http://www.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk
Jag skulle inte gilla det, men det är jätteroligt. Och ja, snälla, att läsa mer på svenska eller norska (okej, eller på danska också
) vore kul. Jag behöver mycket mer övning, min Svenska är så dålig... :rolleyes:
Antje
![]()
Antje er du oprindeligt svensk eller.........????
Dit svenske er da ikke så dårligt, synes jeg.
Dansk er altså ikke så slemt at i behøves at moppe![]()
Mvh Søren
Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links. To read our full affiliate disclosure statement please click Here. |
PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY: ![]() |