Baryt/fiber

Carved bench

A
Carved bench

• 0
  • 3
  • 63
Anthotype-5th:6:25.jpg

A
Anthotype-5th:6:25.jpg

• 6
  • 4
  • 123
Spain

A
Spain

• 2
  • 0
  • 96
Nothing

A
Nothing

• 2
  • 3
  • 177

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,055
Members
99,547
Latest member
edithofpolperro
Recent bookmarks
0

thmas

Member
Format
4x5 Format
Hej

Er der nogle herinde der ved hvor fiber papir kan købes til fornuftige priser ?

Jeg har før handlet Foma papir hos Fomadan, som nu desværre er lukket ned, nu er jeg ved at tjekke om Foma i Norge kan levere, men alternativer / erfaringer modtages gerne. Det jeg efterlyser er papir på rulle ca. 106 cm og helark 50 X 60 cm, det må også være Kentmere - Ilford...

Med venlig hilsen

Torben,
København

OP
OP

thmas

Member
Format
4x5 Format
Tak for tips Per, jeg har undersøgt markedet, og tror FOMA i Norge er det bedste bud i.f.t. pris og levering.

Med venlig hilsen

Torben

m_ring

Member
Format
35mm
Jeg kan anbefale AG Photographic i England. Jeg har købt store sendinger fra dem flere gange, bl.a. en masse Ilford MGFB Warmtone baryt papir, og det kostede halv pris i forhold til Fotoimpex. Super service og fragten var hurtig. De har et lille udvalg af bestemt varegrupper, men papir har de sørme meget af, også fantastiske priser på Kodak farvepapir! Fotoimpex har et større udvalg af alt muligt andet tilbehør, men priserne er også en del højere. -- AT jeg ikke skal betale moms her i Grønland hjalp endnu mere på investeringen :smile:

Hilsener fra det høje nord :smile:

Mikkel

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom