Analog fotogruppe i København

$12.66

A
$12.66

• 6
  • 3
  • 109
A street portrait

A
A street portrait

• 1
  • 0
  • 140
A street portrait

A
A street portrait

• 2
  • 2
  • 135
img746.jpg

img746.jpg

• 6
  • 0
  • 107
No Hall

No Hall

• 1
  • 8
  • 140

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,800
Members
99,708
Latest member
sdharris
Recent bookmarks
0
Format
Multi Format
Der har været nævnt et lokale i Valby og et på Østerbro, jeg kan begge steder og en eventuel lejeafgift kan vi
jo deles om. Hvis det glipper med disse lokaler lægger jeg gerne hus til så vigtig en sag men min bolig kan kun
rumme ca 7 personer. Jeg vil foreslå kl 10.
Hilsen Flemming Sarup

gandolfi

Member
Format
Large Format Pan
Jeg glæder mig meget til at møde jer in natura. Menesker der arbejder med film, mørkekammer og håndarbejde vil hen ad vejen stige når begejstringen over det digitale har lagt sig, tror jeg.
Når vi mødes finder vi nok ud af hvad vi vil, jeg selv er ikke til konkurencer, men at arbejde hen mod en analog
fotoudstilling et annerkendt sted ville være godt og kalde på nye intereserede.
Fotohilsner Flemming Sarup

I ku' jo arbejde hen på at fylde vores STORE kunstsal med billeder....

(måske i samarbejde med mig og mine elever?)

en ide..

Godt initiativ - det er bare en skam, at København ligger SÅ langt væk fra alting.....

lhaumann

Member
Format
Multi Format
#25: hej Michael - i din mailboks d. 19. oktober har du en mail fra mig om adresse mv. på lokalet på Østerbro - den foreslog du at rundsende til dem, der har udtrykt interesse og sendt dig deres mailadresse- så ville du gøre det, så står lokalet klar til os på lørdag, godt nok klokken 14 (jeg er der en halv times tid før og lukker op), da lokalet bliver brugt i anden forbindelse om formiddagen. Det er ikke langt fra Svanemøllen station - så om tidspunktet passer de fleste, glæder jeg mig til, vi i så fald ses dér. Hilsen Lars

OP
OP
kjoebek

kjoebek

Member
Format
35mm RF
Hej Lars, jeg har rundsendt kort efter du sendte mig den omtalte mail.

Men skulle der være nogen som ikke har fået mailen er I meget vekommende til at kontakte mig.

Hilsen Michael

lhaumann

Member
Format
Multi Format
Analog Foto Gruppe København

Tak til alle tre medåbnere for en god åbnings sammenkomst igår - det var mere end hyggeligt; det var vældigt oplivende at være blandt fæller udi mørkekammer håndværket med al dets billedskabende magi af den ene eller den anden fysisk/kemiske art.
Lars

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom