Adox produkter i Danmark

Sparrow.jpg

A
Sparrow.jpg

• 1
  • 0
  • 50
Orlovka river valley

A
Orlovka river valley

• 6
  • 0
  • 107
Norfolk coast - 2

A
Norfolk coast - 2

• 5
  • 1
  • 97
In the Vondelpark

A
In the Vondelpark

• 4
  • 3
  • 183
Cascade

A
Cascade

• sly
  • May 22, 2025
  • 9
  • 6
  • 154

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,858
Members
99,488
Latest member
angedani
Recent bookmarks
0

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Er der nogen der ved om der et eller andet sted sælges Adox produkter i Danmark ?

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Det vil jeg også gøre, men vil gerne støtte lokale, før jeg søger til udlandet.

Soeren

Member
Format
Multi Format
Vi har da en lokal importør her i Næstved men om han sælger videre til resten af landet ved jeg ikke. Han hedder Tom A :D
Mvh

Tom A

Member
Format
Multi Format
Vi har da en lokal importør her i Næstved men om han sælger videre til resten af landet ved jeg ikke. Han hedder Tom A :D
Mvh

Hov hov...! Nu ikke alt den reklame, det ender jo med at jeg skal til at være sponsor på APUG :D

mvh Tom A

Tom A

Member
Format
Multi Format
OK TOM
Hvad er på lager i butikken ???? :smile:

Cirka 1600 ark Forte PW FB i assorterede størrelser, som ikke er til salg! + en h#¤% masse film og diverse kemi, som heller ikke er til salg.

Det Søren hentyder til er, at jeg de sidste par år i Næstved Fotoklub, arrangerede fælleskøb af film og kemi til de resterende analoge fotografer i klubben, fra blandt andet Fotoimpex.

Fælleskøb var en meget lille succes, da det kun blev arrangeret 4 eller 5 gange og med kun en eller to andre købere (pr. gang) ud over mig.

Nå, ja så er der jo også lige de mange gange Søren og jeg er gået sammen om køb i udlandet og har delt forsendelsesomkostningerne. Så er der jo lidt mere sparet :smile:

mvh Tom

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Ja, jeg er helt frisk på fælles indkøb. Faktisk bestiller jeg i morgen fra Fotospeed, så hvis der er nogen der skal have noget med, så sig endelig til.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom