Group statistics

Members:
165
Discussions:
208
Photos:
3

Latest photos

• Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy
  • Uploaded by
    Thingy

SkandinAPUG

Hvor mange har vi i Norge?

Da følger jeg Oles oppfordring og spør hvor mange norske medlemmer det er her.

Jeg er her, hjemmehørende i Oslo.

Birger A.

Ole

Group owner
Johannes fra Larvik er også her, men plundrer litt med innlogging og slikt - alle menyene er jo på engelsk, må vite...

Kan noen gi ham en hjelpende hånd ved en passelig anledning? Jeg har vært her så lenge at jeg ikke husker døyten av det mest grunnleggende...

Ole

Group owner
Tro meg, utvandrete skandinaver lar høre fra seg helt uten oppfordring.

Jeg er helt enig i at vi bør klare oss med et felles forum - og det bør være plass til de tre andre også. De fleste islendinger og færøyinger klarer å lese/skrive dansk. Finner derimot - vel, det har jeg ikke tenkt å bekymre meg om på forhånd. Hvis noen vil skrive finsk i det skandinaviske forumet må de få lov til det, selv om jeg ikke kan bidra med noe moderator-hjelp der! :smile:

Ole

Group owner
Tja... så vidt jeg vet både har og bruker du film, så da hører du hjemme her. :smile:

Eirik på Svalbard sier hei. Har egentlig vært medlem her lenge, men er ikke så flink å være aktiv på forumer.

Kjetil fra Oslo.

Jeg har hatt konto her en stund, men ikke postet stort. Alt jeg lurer på (i hvert fall som gjelder film, kjemi og fremkalling) finnes det svar på fra før i forumene her, så jeg bruker apug.org først og fremst som referanse og oppslagsverk.

Hei, Allard her fra Stavanger. Jeg er Nederlender men ha vaert i Norge for fire år nå. Håper at det skal bli noen år til!

Hei Johannes,

Takk for det! Det tar kansjke litt for langt å kjøre till klubb kvelder deres. Men jeg kan kansje bli 'spirituelt' medlem av fotoklubben ...

Hvor kjøper du din material? Vanligvis tar jeg papir og film med meg når jeg reiser til Nederland, men jeg vil gjerne finne en leverandør i Norge.

Allard

Er opprinnelig fra Oklahoma, USA men er norsk gift (eller forgiftet :smile: bor i Drammen.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom