Vrå højskole flytter til hovedstaden

Carved bench

A
Carved bench

• 0
  • 3
  • 79
Anthotype-5th:6:25.jpg

A
Anthotype-5th:6:25.jpg

• 6
  • 4
  • 137
Spain

A
Spain

• 2
  • 0
  • 104
Nothing

A
Nothing

• 2
  • 3
  • 184

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,059
Members
99,548
Latest member
Clément Rabineau
Recent bookmarks
0

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Desværre er det jo ikke tilfældet, men man har jo lov at håbe.

Hvis man kigger inde på højskolernes kursustilbud, så findes der enkelte højskoler på sjælland der tilbyder fotokurser. Enkelte af dem med analogt tilsnit, men overvejende digitalt. Nu ved jeg ikke hvor meget samarbejde der er mellem højskolerne i Danmark, men ville det være en umulig tanke forflytte et af kurserne der bliver afholdt på Vrå til en højskole på sjælland. Det kan være at Emil vil fortælle om hvad der skal til. Hvis vi andre så vil komme med en tilkendegivelse om vi er interesserede i et kursus her på sjælland.

Jeg kunne godt tænke mig et kursus her på sjælland. Hvad siger i andre ?

Erik Hartmann

Member
Format
Large Format
Mikkel.... Prøv lige at ta' til Vrå og se hvordan man 'flytter' mørkekammeret i Vrå.....
Og hvad er det for en højskole på Sjælland, der har analoge faciliteter....
Og så er der lige maden på Vrå......

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Jeg ville gerne tagee et ophold på Vrå højskole, men det får jeg ikke råd til lige foreløbig. Tanken var også at man kunne udnytte Emils viden og få ham til at holde et kursus her på sjælland. Vi har en kunsthøjskole heroppe ved Frederikssund og den skulle have nogle mørkekammer faciliteter ellers er der en kunsthøjskole nede ved Holbæk, de har mørkekammer, for de underviser i flydende emulsion.

gandolfi

Member
Format
Large Format Pan
Desværre er det jo ikke tilfældet, men man har jo lov at håbe.

Hvis man kigger inde på højskolernes kursustilbud, så findes der enkelte højskoler på sjælland der tilbyder fotokurser. Enkelte af dem med analogt tilsnit, men overvejende digitalt. Nu ved jeg ikke hvor meget samarbejde der er mellem højskolerne i Danmark, men ville det være en umulig tanke forflytte et af kurserne der bliver afholdt på Vrå til en højskole på sjælland. Det kan være at Emil vil fortælle om hvad der skal til. Hvis vi andre så vil komme med en tilkendegivelse om vi er interesserede i et kursus her på sjælland.

Jeg kunne godt tænke mig et kursus her på sjælland. Hvad siger i andre ?

jeg har jo intet imod at komme til sjælland for at lave et gæstekursusforløb (skal lige ha fornyet passet)

men jeg er bange for at niels erik har en pointe...

udover lille mig, så skal vi jo ha' et sted at arbejde (mørkekammer/studie mm)

Men hvis I kender et sted, så sig til - så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

men under alle omstændigheder, så ville det nok være noget nemmere/billigere i længden, at I kommer herop...

niels erik nævner maden...og så er der ophold - omgivelser - og den høje himmel..

men som sagt - jeg har ikke noget principielt imod at flytte mig lidt.. spørgsmålet er, om det kan betale sig.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom