bvikesa Member Joined Jan 7, 2007 Messages 16 Location Sandnes, Nor Format 4x5 Format Sep 6, 2009 #1 Kunne du tenkt deg å bli med dersom Tim Rudman gjennomførte en av sine "Lith Printing Workshops" i Norge eller Sverige?
Kunne du tenkt deg å bli med dersom Tim Rudman gjennomførte en av sine "Lith Printing Workshops" i Norge eller Sverige?
gandolfi Member Joined Jan 28, 2005 Messages 1,820 Location Denmark Format Large Format Pan Sep 6, 2009 #2 bvikesa said: Kunne du tenkt deg å bli med dersom Tim Rudman gjennomførte en av sine "Lith Printing Workshops" i Norge eller Sverige? Click to expand... eller Danmark?
bvikesa said: Kunne du tenkt deg å bli med dersom Tim Rudman gjennomførte en av sine "Lith Printing Workshops" i Norge eller Sverige? Click to expand... eller Danmark?
OP OP bvikesa Member Joined Jan 7, 2007 Messages 16 Location Sandnes, Nor Format 4x5 Format Sep 6, 2009 #3 ...eller Danmark!
Soeren Member Joined Nov 5, 2004 Messages 2,675 Location Naestved, DK Format Multi Format Sep 6, 2009 #4 gandolfi said: eller Danmark? Click to expand... Jeg vil i hvert fald stå meget stejlt i forhandlingerne med den bedre halvdel eller der skal måske list til Mvh Søren
gandolfi said: eller Danmark? Click to expand... Jeg vil i hvert fald stå meget stejlt i forhandlingerne med den bedre halvdel eller der skal måske list til Mvh Søren
kompressor Member Joined Feb 8, 2008 Messages 192 Location Norway Format Medium Format Sep 6, 2009 #5 bvikesa said: Kunne du tenkt deg å bli med dersom Tim Rudman gjennomførte en av sine "Lith Printing Workshops" i Norge eller Sverige? Click to expand... Ja,uten tvil.
bvikesa said: Kunne du tenkt deg å bli med dersom Tim Rudman gjennomførte en av sine "Lith Printing Workshops" i Norge eller Sverige? Click to expand... Ja,uten tvil.
BirgerA Member Joined Nov 24, 2004 Messages 297 Location Oslo, Norway Format Multi Format Sep 7, 2009 #6 Ja, det ville være av interesse. Norge, Sverige eller Danmark. Birger A.
Jerevan Member Joined Nov 19, 2004 Messages 2,258 Location Germany/Sweden Format Large Format Sep 8, 2009 #7 Jag tycker Göteborg känns som en finfin plats att ha en workshop på. Lagom långt från Oslo, Köpenhamn och Stockholm. Nå, allvarligt talat - en workshop skulle vara intressant, nästan oavsett var den hålls i Skandinavien.
Jag tycker Göteborg känns som en finfin plats att ha en workshop på. Lagom långt från Oslo, Köpenhamn och Stockholm. Nå, allvarligt talat - en workshop skulle vara intressant, nästan oavsett var den hålls i Skandinavien.
matti Member Joined Jun 13, 2005 Messages 652 Location Stockholm, S Format Multi Format Oct 5, 2009 #8 Frestande. Det skulle verkligen vara roligt, särskilt som mitt mörkrum är ihopmonterat medan vi bygger om i källaren. /matti
Frestande. Det skulle verkligen vara roligt, särskilt som mitt mörkrum är ihopmonterat medan vi bygger om i källaren. /matti
laparn Member Joined Feb 19, 2007 Messages 52 Location Gothenburg S Format Medium Format Nov 2, 2009 #10 Sign me up! Tim is more than welcome to share any expertise. Especially in lith printing! BR
wiggywag Member Joined Aug 2, 2006 Messages 115 Format 4x5 Format Nov 12, 2009 #11 blir det et seminar?
OMU Member Joined Oct 23, 2007 Messages 743 Location Norway Format Multi Format Nov 13, 2009 #12 Håper det, og jeg vil gjerne være med!