Hei
Lurer på om det kan være stemning for en enkel sammenkomst for oss analoge i løpet av høsten?
For ikke å gjøre det for komplisert foreslå jeg:
- vi møtes en lørdag i september.
- vi finner et sted hvor vi kan fotografere.
- vi setter av tid til å prate og utveksle erfaringer og blir kjent over bordet, ikke bare som signaturer her på APUG'en.
- regner med at ved et slik dagsmøte blir tiden for knapp til å arbeid i mørkerom, i stede kan vi vise bildene etter sammenkomsten her på nettet.
- vi ordner med mulighet for et enkelt og billig måltid.
Jeg kan tilby meg å organiser et treff på Skjærhallen, Hvaler. Her er jeg godt kjent og kan finne flotte steder å fotografere. Jeg har også tilgang til enkle og billige lokaler for evt. bespisning og fotoprat.
Dersom Hvaler er for usentralt, blir jeg gjerne med på et treff et annet sted.
mvh
Odd Magne Ulvund
Lurer på om det kan være stemning for en enkel sammenkomst for oss analoge i løpet av høsten?
For ikke å gjøre det for komplisert foreslå jeg:
- vi møtes en lørdag i september.
- vi finner et sted hvor vi kan fotografere.
- vi setter av tid til å prate og utveksle erfaringer og blir kjent over bordet, ikke bare som signaturer her på APUG'en.
- regner med at ved et slik dagsmøte blir tiden for knapp til å arbeid i mørkerom, i stede kan vi vise bildene etter sammenkomsten her på nettet.
- vi ordner med mulighet for et enkelt og billig måltid.
Jeg kan tilby meg å organiser et treff på Skjærhallen, Hvaler. Her er jeg godt kjent og kan finne flotte steder å fotografere. Jeg har også tilgang til enkle og billige lokaler for evt. bespisning og fotoprat.
Dersom Hvaler er for usentralt, blir jeg gjerne med på et treff et annet sted.

mvh
Odd Magne Ulvund