Siste nytt fra APUG-treffet i Larvik:

Sparrow.jpg

A
Sparrow.jpg

• 0
  • 0
  • 31
Orlovka river valley

A
Orlovka river valley

• 3
  • 0
  • 80
Norfolk coast - 2

A
Norfolk coast - 2

• 5
  • 1
  • 77
In the Vondelpark

A
In the Vondelpark

• 4
  • 2
  • 151
Cascade

A
Cascade

• sly
  • May 22, 2025
  • 9
  • 6
  • 129

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,839
Members
99,485
Latest member
zwh166288
Recent bookmarks
0

Ole

Moderator
Moderator
Format
Large Format
Jeg er dessverre ikke tilstede selv, men det er det mange andre som er!

For å unngå å kopiere tekst fra andre nettsteder er her en link til en rapport på foto.no:

http://foto.no/cgi-bin/articles/articleView.cgi?articleId=40757

Treffet går stadig videre, mens dette skrives. Flere oppdateringer kommer nok også!

Last edited by a moderator:

Soeren

Member
Format
Multi Format
Hmm Mike Crawford i Larvik. Mon han ville have noget imd at komme her til Danmark?? :smile:
Mvh

morkolv

Member
Format
Multi Format
Hmm Mike Crawford i Larvik. Mon han ville have noget imd at komme her til Danmark?? :smile:
Mvh

Da er Mike trygt tilbake i London, etter en 2 dagers fototur fra Larvik til Haugesund.. via Horten, Rjukan, Haukeli, Odda, Rosendal, Stord.. :D

Han gjør gjerne Danmark, sa han når jeg spurte, om dere spør han og selv order logistikken. :tongue:

Ta gjerne kontakt om det er noe jeg kan bidra med av informasjon etter å ha hatt ansvaret for all "logistikk" ifm besøket i Larvik.

Mvh
Morten

Ps. det er mye mulig at Mike kommer tilbake til Larvik på ett senere tidspunkt. Og dere er selvfølgelig like velkommen da som dere var til treffet nå.:wink:

Johs

Member
Format
Large Format
Fra Farris Fotoklubbs hjemmeside: http://www.farrisfotoklubb.com/page3/page3.html

Klubben takker for at vi fikk muligheten til å arrangere Apug Sommersamling 2008 under Apug paraplyen her nede i syd Norge, bare noen få mil fra Sverige og Danmark.
Håper sterkt på at vi alle kan jobbe videre med denne type av samlinger for vårt felles Apug Scandinavia forum. Et stort takk til deltagerne fra oss i Larvik. Det var 5 dager med filmbasert fotofest og fotoglede som ikke går inn i boken over glemte hendelser. En fortsatt god fotosommer og høst ønskes dere alle.
Johs

Halvis

Member
Format
35mm RF
Dette var et knalltreff, dere!

Jeg har lært så mye! Det var en fantastisk workshop med Mike, og en kort og trivelig pinhole-workshop med selvproduksjon av nålehull! Jeg lagde et nytt nålehull til min lubitel 166U, som virkelig trengte det! Bilder kommer etterhvert!

Og tusen takk for flott oppvarting! Selv om jeg sov hjemme hos mine foreldre, var jeg jo ikke hjemme annet enn for nettop å sove, så det gjorde seg godt med skikkelige måltider!

Takk til Johs for god innsats, for at jeg fikk se, kjenne på, og ikke minst finne ut av KIEV-4 (noe upraktisk fokusering) og at vi kan finne en løsning på litt shopping av Bessa R3M!

Takk til Slavomir for film og kjemikalier og tips om at slikt kan hentes i Oslo!

Til sist, en spesiell takk til Karl Fredrik for at han fant ut av hvorfor jeg har ring i nesa!

Flott, altså! Og så mange hyggelige folk!

Mike Crawford

Member
Format
Medium Format
Hei
Have been trying to add a post but have just found out from Sean I had to join the group first! Quick note to say hello to everyone I met in Larvik and thanks for providing such a good time. Big thanks to Johs, Andreas and Morten for all your assistance and hospitality. Really enjoyed doing the workshops and meeting everyone. It was then a real treat going on a two day drive with Morten through the countryside on the way to Haugesund. Stunning country and look forward to seeing more of Norway.
Mange Takk
Mike

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom