SDAF - website

Diner

A
Diner

• 1
  • 0
  • 31
Gulf Nonox

A
Gulf Nonox

• 4
  • 0
  • 31
Druidstone

A
Druidstone

• 6
  • 3
  • 81
On The Mound.

A
On The Mound.

• 1
  • 0
  • 52
Ancient Camphor

D
Ancient Camphor

• 6
  • 1
  • 62

Forum statistics

Threads
197,799
Members
99,479
Latest member
presetpedia
Recent bookmarks
2

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Var det ikke en ide at vi fil fundet et godt velklingende domæne og lavet en meget simpel website. Det eneste der behøves at være på sitet er link til APUG og lidt om baggrunden for SDAF, vedtægterne og gerne mulighed for en liste med udstyr/film som er i SDAF. Jeg kan godt lave websitet, men jeg har ikke råd til at købe domæne og hosting på min SU, så hvis en eller anden gerne vil sponsorere det så sig endelig til.

Erik Hartmann

Member
Format
Large Format
Prøv lige at gi' mig en PM, så kan vi tale om det ..... Det kan vil ikke blive så kostbart hos ONE eller en af de andre....
One.com.... koster 322,- med sdaf,dk som domænenavn
med sdaf.eu bliver prisen 347,- kr.
Med de priser skulle jeg nok ha' råd til det.....i alt fald det første år... og så kaan vi vel aaltid senere 'samle ind'

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Ja, det er ikke så dyrt længere. Tænkte at vi måske fremover kunne betale det gennem salg af det film vi måtte få ind gennem indsamling.

Halvis

Member
Format
35mm RF
100mb.com er gratis. Forsøk å registrere sdaf.100mb.com. Jeg holder på med en site som skal opp der. Virker helt fint. Ingen bannere eller andre ting, om du ikke legger ut selv, og 5GB lagringsplass, PHP og diverse scriptstøtte.

Erik Hartmann

Member
Format
Large Format
100mb.com synes OK, men skal man have det til at køre optimalt, er der en række extra's som man skal betale for.....og man kan ikke bruge an almindelig FTP-opkobling til 100mb.com.....
Det forekommer lige så behageligt at bruge ONE.com eller en af de andre udbydere, hvor jeg synes der er bedre 'kontrol' med ens side.....
Men det er selvfølgelig ikke min afgørelse.....
Har prøvet at sætte en side op på 100mb.com. Det forekom mig lidt besværligt......i forhold til hvad jeg er vant til hos min egen udbyder.....

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Efter min mening er der ingen fornuft i at bruge de gratis hosting steder som der findes. Det er så billigt at have sit eget domæne og mulighederne er uendelig meget større.

Linow

Member
Format
Medium Format
Domæne er købt og betalt, jeg har tillat mig at lave en sdaf.dk

Hilsen
Thomas Linow

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Jeg har lagt et oplæg til website inde i google gruppen. Det er en zippet mappe som bare skal pakkes ud. Derefter åbnes filen "index.html".

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom