SDAF - Nu er det nu

Hydrangeas from the garden

A
Hydrangeas from the garden

• 2
  • 2
  • 53
Field #6

D
Field #6

• 6
  • 1
  • 66
Hosta

A
Hosta

• 16
  • 9
  • 142
Water Orchids

A
Water Orchids

• 5
  • 1
  • 81

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,916
Members
99,502
Latest member
J_Pendygraft
Recent bookmarks
1

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Skal vi ikke få sat en dato på en stiftende generalforsamling ?

Skal det foregå i Odense eller i Københavnsområdet ?

Hvis ikke der kommer input, så tillader jeg mig at finde sted og dato og lave en indkaldelse.

Tom A

Member
Format
Multi Format
Tjo... begge steder er okay for mig.
M.h.t. dato, så vil en gang sidst i maj passe mig fint, alle mine weekender er nemlig booket frem til medio maj.

mvh Tom

Linow

Member
Format
Medium Format
Jeg forslå vi venter til efter sommerferien så vi kan få det ud i div. fotoblade så deltagelsen kan blive så stor så mulig.
Jeg tag kontakt til Brandts i næste uge, for at hører om lån af lokaler.

:sad:Jeg har bare været hård hængt op med at holde foredrag og har der for ikke været så satans aktiv ,med det her.:sad:

Linow

Kvistgaard

Member
Format
Multi Format
Maj og derefter er fint med mig. Jeg synes, at Odense vil være et fantastisk godt sted at holde GF'en :smile:

Glæder mig!

lhaumann

Member
Format
Multi Format
Stiftende forsamling

Det ville være udmærket med stiftende forsamling på Brandts - det ville være rart i maj, for at være i gang, og det bliver mindre tungt, hvis vi, en lille flok initiativtagere, får fyret den af med et sæt "sådan-noget-i-den-retning" vedtægter.
Jeg synes absolut, vi skal nå ud til så stor en kreds som muligt; det kan så ske i løbet af sommer og efterår - derved kommer sikkert yderligere gode ideer og diskussioner - ved generalforsamling 2009 kan vi derefter finpudse vedtægter/undergrupper mm..
Kan vi først samles til august er det dog også i orden med mig. I så fald synes jeg, det ville være rart, om sjællændere (eller trønnelagsboere, götaländinge, jyder og flere) mødes inden i hvem-der-nu-kan-nå-frem-undergrupper til praktisk/hyggelige diskussioner og gensidig inspiration gerne omkring et eller andet impulsivt ad hoc emne.
Hilsen HAU (lhaumann)

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom