Reparation af Yashica TL-Electro i København og omegn?

What is this?

D
What is this?

• 3
  • 9
  • 135
On the edge of town.

A
On the edge of town.

• 7
  • 6
  • 199
Peaceful

D
Peaceful

• 2
  • 12
  • 367

Forum statistics

Threads
198,299
Members
99,593
Latest member
Gorevines
Recent bookmarks
0

Necator

Member
Format
Multi Format
Mit elskede Yashica TL-Electro er begyndt at fungere dårligt ved hurtige lukkertider (1/500 og 1/1000). Det giver sorte felter på kopierne i højre side, så jeg tror ikke at lukkergardinet helt kan følge med. Kender I til steder i Kbh og omegn hvor jeg kan få det efterset? Og kan det i det hele taget betale sig? Jeg vil tro at jeg kan få et andet til 3-400 dkr.

Henrik

Tom A

Member
Format
Multi Format
Hvis et "nyt" kamera kan fås for 3-400 kr. kan det næppe betale sig at få det gamle repareret.
For knap et år siden spurgte jeg til en cirka pris på nogle smårepartioner på en Nikon F100 og beskeden dengang var at købe et ekstra kamerahus (ca. 2000 kr), da brugt udstyr var så billigt i forhold til prisen for reparationen.

mvh Tom

OP
OP
Necator

Necator

Member
Format
Multi Format
Så tror jeg bare jeg begynder at se mig om efter et ekstra kamerahus. Måske et Pentax Spotmatic, hvis jeg kan finde et i god stand.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom