Reparation af Yashica MF kamera i Danmark?

Leaves.jpg

A
Leaves.jpg

• 2
  • 0
  • 22
Walking Away

Walking Away

• 2
  • 0
  • 48
Blue Buildings

A
Blue Buildings

• 2
  • 0
  • 33
Hydrangeas from the garden

A
Hydrangeas from the garden

• 2
  • 2
  • 102

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,944
Members
99,512
Latest member
filmcodedev
Recent bookmarks
0

Kvistgaard

Member
Format
Multi Format
Hej,

Kender nogen i dette forum virksomheder eller enkeltpersoner i Danmark, der reparerer gamle kameraer?

Jeg har lånt et Yashica-12 TLR med en - viser det sig - defekt, eller i alle fald låst lukker. Den er sat på B og er ikke til at rokke derfra. Alt andet på kameraet ser ud til at fungere, og det vil ærgre mig i ikke ringe grad hvis min mulighed for at eksperimentere med mellemformat går fløjten.

Håber, I kan hjælpe.

gandolfi

Member
Format
Large Format Pan
Hej,

Kender nogen i dette forum virksomheder eller enkeltpersoner i Danmark, der reparerer gamle kameraer?

Jeg har lånt et Yashica-12 TLR med en - viser det sig - defekt, eller i alle fald låst lukker. Den er sat på B og er ikke til at rokke derfra. Alt andet på kameraet ser ud til at fungere, og det vil ærgre mig i ikke ringe grad hvis min mulighed for at eksperimentere med mellemformat går fløjten.

Håber, I kan hjælpe.

tror ikke der er mange tilbage i Dk.
Jeg har en bekendt, der har en bekendt!:smile:...
lyder mystisk, men jeg tror ikke han vil ha' sit tlf nummer oplyst på nettet..

hvis du ringer til mig ( 2173 2302) så fortæller jeg om ham..

eller kan du jo skikke kameraet til England.
www.mwclassic.com er de dygtige til at reparere alt muligt.
der er self forsendelse, men jeg synes kvaliteten er ok.

held og lykke

(PS: der er jo andre mellemformatkameraer derude...:D - og de er meget billige nu, så måske ville det faktisk være billigere at købe et fungerende brugt kamera, end at lave et, der er i udu...)

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom