leif_elsborg Member Joined Jan 25, 2008 Messages 6 Location Sydals, Denm Format 35mm Aug 30, 2008 #1 Hej Jeg har fået foræret et polaroid 600 SE Er der en mulighed for at få et andet bagstykke fx. til rullefilm Mvh. Leif Elsborg
Hej Jeg har fået foræret et polaroid 600 SE Er der en mulighed for at få et andet bagstykke fx. til rullefilm Mvh. Leif Elsborg
gandolfi Member Joined Jan 28, 2005 Messages 1,820 Location Denmark Format Large Format Pan Aug 30, 2008 #2 det mener jeg, men du må ikke hænge mig op på det... prøv engang at stille spørgsmålet i det "officielle" forum, så vil du nok få nogle kvalificerede svar.. (har selv et, og bruger det stadig meget - til mine pol 665 ikke er mere...)
det mener jeg, men du må ikke hænge mig op på det... prøv engang at stille spørgsmålet i det "officielle" forum, så vil du nok få nogle kvalificerede svar.. (har selv et, og bruger det stadig meget - til mine pol 665 ikke er mere...)
Falkenberg Member Joined Sep 30, 2007 Messages 473 Location Denmark Format 8x10 Format Aug 31, 2008 #3 Det er muligt. Mamiya producerede et til 120 film. Det er ikke en måned siden der var et kamera med bagstykke til salg på dba.dk. Det kan være at det stadig er.
Det er muligt. Mamiya producerede et til 120 film. Det er ikke en måned siden der var et kamera med bagstykke til salg på dba.dk. Det kan være at det stadig er.