Mr.Nikon Member Joined Jan 8, 2008 Messages 61 Location copenhagen Format 4x5 Format Dec 26, 2009 #1 Hej med jer... Er der nogen der ved hvor man kan skaffe opalpærer til sit forstørrelsesapparat???. Den lokale el-pusher kigger uforstående på mig og aner ikke hvad jeg snakker om. Jeg mangler et par stykker på 150 watt... Hilsen Per
Hej med jer... Er der nogen der ved hvor man kan skaffe opalpærer til sit forstørrelsesapparat???. Den lokale el-pusher kigger uforstående på mig og aner ikke hvad jeg snakker om. Jeg mangler et par stykker på 150 watt... Hilsen Per
Jesper Subscriber Joined Mar 29, 2009 Messages 876 Location Sweden Format Multi Format Dec 26, 2009 #2 photax.se, och det finns säkert någon i Norge också.
Trond Subscriber Joined Jul 21, 2004 Messages 854 Location Harestua, Norway Format Multi Format Dec 26, 2009 #3 fotoimport.no tror jeg har, og phototec.de og fotoimpex.de vet jeg har. Har ikke oversikten i Danmark. Trond
fotoimport.no tror jeg har, og phototec.de og fotoimpex.de vet jeg har. Har ikke oversikten i Danmark. Trond
flemming sarup Member Joined Mar 30, 2007 Messages 75 Location Værløse in D Format Multi Format Dec 28, 2009 #4 Jeg kan hjælpe dig Hilsen Flemming i Værløse
flemming sarup Member Joined Mar 30, 2007 Messages 75 Location Værløse in D Format Multi Format Jan 4, 2010 #5 Hej igen Mr. Nikon Du ligger vel ikke inde med en bagklap til en F 100? min er gået i stykker, kan ikke holde lukket.
Hej igen Mr. Nikon Du ligger vel ikke inde med en bagklap til en F 100? min er gået i stykker, kan ikke holde lukket.
OP OP Mr.Nikon Member Joined Jan 8, 2008 Messages 61 Location copenhagen Format 4x5 Format Jan 4, 2010 #6 Desværre, ingen bagklap til en F100. Men jeg har formentligt snart en hel F4 til salg.... incl. bagklap! ;-) Per
Desværre, ingen bagklap til en F100. Men jeg har formentligt snart en hel F4 til salg.... incl. bagklap! ;-) Per