Nystartet mørkekammer

Self Portrait

D
Self Portrait

• 0
  • 0
  • 4
Momiji-Silhouette

A
Momiji-Silhouette

• 0
  • 0
  • 17
Silhouette

Silhouette

• 0
  • 0
  • 20
first-church.jpg

D
first-church.jpg

• 5
  • 2
  • 84
Grape Vines

A
Grape Vines

• sly
  • May 31, 2025
  • 9
  • 2
  • 90

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,984
Members
99,522
Latest member
Adanerrano
Recent bookmarks
0

MarieV

Member
Format
Plastic Cameras
Hej

Jeg er sammen med min veninde ved at opstarte et sort/hvid mørkekammer i København og vi står helt på bar bund.
Derfor vil jeg høre om der er nogen der har noget mørkekammer udstyr som de ikke længere har brug for og derfor vil enten forære os eller sælge os billigt? Vi har som sagt ingenting så al hjælp er dejlig.

Venlig hilsen Marie

Soeren

Member
Format
Multi Format
Er det til privat brug?
Hvad størrelse negativer bruger I?
En form for ønskeseddel ville være fint.
Mvh Søren

Necator

Member
Format
Multi Format
Har I prøvet at kigge på dba.dk eller guloggratis.dk ? Der er ofte noget til salg, for få hundrede kroner. Jeg vil dog af personlig erfaring anbefale at I køber nye fremkalderspoler og -tanke. Jeg fik fat i noget brugt der dels var utæt, dels var umulig at spole film op på. Jeg kan anbefale AP fremkaldertanke og spoler. De er meget nemme at spole op på, og tanken er helt tæt. Og så koster de ikke en formue (se fx fotoimpex.de).

I ovenstående forudsætter jeg naturligvis at I skyder enten 35mm eller mellemformat.

modafoto

Subscriber
Format
35mm
Jeg er ved at rydde ud i mit udstyr og bringe det ned på et minimum. Jeg har et par klaprammer og måske et par filmtanke jeg skal af med. Jeg kan lige sende en liste til dig når jeg får kigget på det.

Format
Multi Format
Jeg vil kunne hjælpe mednoget mørkekammerlys, skåle , filmklemmer og tørremaskine og måske gode råd.
Hilsen Flemming

Soeren

Member
Format
Multi Format
Jeg er ved at rydde ud i mit udstyr og bringe det ned på et minimum. Jeg har et par klaprammer og måske et par filmtanke jeg skal af med. Jeg kan lige sende en liste til dig når jeg får kigget på det.

HEJ Morten
Hvad F...... Er du her endnu :surprised: Så er du måske ikke blevet helt opslugt af "den lyse side"?
Mvh Søren

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom