Hej Allesammen.
Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skulle skrive dette, så nu skriver jeg her. Jeg leder efter et mørkekammer jeg kan være en del af i københavn. Jeg har haft eget mørkekammer i over ti år, i vores gamle lejlighed, men efter vi er flyttet, har jeg ikke længere noget mørkekammer
. Da jeg kun arbejder analogt, og altid har gjort det, er dette et kæmpe minus for mig. Hvis der er nogle af jer der deler mørkekammer, og kunne have lyst til at have en (meget) erfaren mørkekammeroperatør med i jeres mørkekammer, må i endelig sige til (send en pm). Af udstyr har jeg en dejlig durst laborator 1000 med ilford multigrade hoved + en dejlig gammel dry mount press (tørpresse?) som jeg kunne supplere med, udover alt andet almindelig mørkekammergrej. Jeg skal igang igen asap, så kontakt mig gerne, hvis nogle skulle være interesseret. For at se hvad jeg arbejder med, kan man kigge her (alle billeder er scannet af mine prints):
www.madshartmann.com
Har også skrevet på facebook, så forhåbentlig, er der nogen, derude, der har et mørkekammer, jeg kan være med i.
vh
Mads