Noen som selger film i Stockholm?

Touch

D
Touch

• 0
  • 0
  • 21
Pride 2025

A
Pride 2025

• 1
  • 0
  • 61
Tybee Island

D
Tybee Island

• 0
  • 0
  • 62
LIBERATION

A
LIBERATION

• 5
  • 3
  • 126

Forum statistics

Threads
198,351
Members
99,598
Latest member
mcafeejohn
Recent bookmarks
0

OMU

Member
Format
Multi Format
Hei;
Jeg skal en tur til Stocholm i helga. Lurte på om det er noen som har film i butikken og som kan kjøpes uten at jeg må bestille.

Det er mange år siden jeg har prøvd Tri-x og det er spesielt denne jeg er ute etter.

mvh
OM

OP
OP

OMU

Member
Format
Multi Format
Hei igjen og takk for raskt svar.
Jeg var innom butikken i sommer og da oppfattet jeg det slik at de ikke hadde alt på lager som det sto i lagerlisten.
Men jeg stikker en tur innom, og så får vi se.

Ezzie

Member
Format
Multi Format
Du kan sjekke butikklager på nettsidene deres. Du må inn på varen og på høyre side står lagerstatus på butikkene.

Trix 135 er ikke på lager i Stockholm, mens det er 20 i Bankeryd. Mens det er 10stk på lager av 120 Tri-X i Stockholm. Ihvertfall i skrivende stund.

P.S. Du har et par PM'er :wink:

Jerevan

Member
Format
Large Format
Kolla också Schönherrs Foto - de ligger inte långt från centralstationen om du åker tåg. De har rätt säkert Tri-X på hyllorna. Samt en massa alldeles för roliga kameror som man bara måste köpa. :smile:

Garanterat bra och trevligt folk bakom disken - har bara goda rekommendationer. 100% roligare än digitalmupparna på Scandinavian Photo, dessutom.

www.schonherrsfoto.se

Ezzie

Member
Format
Multi Format
Det så ut som en morsom butikk. Må få til et arbeidsbesøk til mine kollegaer i Stockholm snart. :wink:

HenrikB

Member
Format
Multi Format
En annan affär inom analogfoto är LP Foto på Regeringsgatan, de anordnar även auktioner 2 ggr per år. Kolla deras hemsida!

Jerevan

Member
Format
Large Format
LP Foto har väl bara auktioner numera? På deras hemsida står det: "Butiken är öppen för inlämning av auktionsgods och kamerareparationer." De hade en webshop men den är borta - det kanske bara är så att de har lite grejer kvar på hyllorna fast de inte annonserar om det?

OP
OP

OMU

Member
Format
Multi Format
Schonherrsfoto vil jeg definitivt besøke. Ser ut til å være butikk etter min smak.

Jeg synes det ser ut til at LP Foto er aktive med auksjoner. De har avsluttet fen webauksjon 11. desember og en ordinær 12. desember. Dersom du klikker på auksjonsdatoen så kommer listen opp over solgte objekter og prisen de ble solgt for.

Ezzie

Member
Format
Multi Format
Husk å hamstre Santa Maria Askorbinsyra. Om ikke for din del, så tar jeg gjerne en ladning :wink: :D

Jerevan

Member
Format
Large Format
Hehe... ska ni sylta och göra saft? :D

OP
OP

OMU

Member
Format
Multi Format
Ja-da. Det skal vi! :D

Og når vi har mikset ferdig kommer vi ubett til Gøteborg. Så skal du få lukte og se hvor bra det blir :munch:

Ezzie

Member
Format
Multi Format
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Jerevan

Member
Format
Large Format
Hehe - ni är hjärtligt välkomna till labbet - jag tror det behövs en laboratorieanalys. Och en eller två koppar kaffe. :D

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom