Mørkekammer

Cafe Art

A
Cafe Art

• 1
  • 1
  • 19
Sciuridae

A
Sciuridae

• 3
  • 2
  • 84
Takatoriyama

D
Takatoriyama

• 6
  • 3
  • 112
Tree and reflection

H
Tree and reflection

• 2
  • 0
  • 95
CK341

A
CK341

• 6
  • 2
  • 110

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,630
Members
99,425
Latest member
dcy
Recent bookmarks
0

Falkenberg

Som jeg også skrev i tråden "Nikon udstyr" så kender jeeg en fotograf der skal flytte atelier. I den forbindelse skal hans mørkekammer nedlægges. Hvis der er nogen der har interesse i det, så sig endelig til. Der er mange gode ting i det. Der er en vask på ca. 1x2 meter samt en anden vask på ca. 1x1 meter. Der er et tørreskab. Han har også et multigrade 4x5" forstørrelsesapp. Der er baljer og meget andet både til 35mm, 6x6cm og de store formater. Jeg ved at noget vil blive smidt ud og andet gemt, hvis ikke nogen fatter interesse for det. Jeg er sikker på at han gerne vil finde en rigtig god pris på det. Det står i København lige ved gl. kongevej. Der er gode forhold til at få udstyret ud i form af elevator og parkeringsmulighed lige ved elevatoren.

Interesserede kan kontakte Claus Løgstrup på 33310015

Soeren

Sådan noget møg. bare fordi man ikke lige har tid til at komme til telefonen et par dage :sad:
Mvh

OP
OP

Falkenberg

Så skulle du bare have droppet en besked herinde, så havde jeg ringet for dig.

OP
OP

Falkenberg

En i hovedstadsområdet. Ring til Claus, han kan sikkert oplyse det.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom