Suuukkk....
Det gør ondt at se et fint forstørrelseapparat smutte, men jeg har allerede en opemus 4 og synes ikke at jeg har plads til mere fotogrej i min lejlighed
Kan den gemmes i et par år, til jeg får købt noget større at bo i??
Det bedste er dog at den allerede nu får et kærligt hjem, hvor den vil blive brugt!
Ville det ikke være rart med et i reserve på loftet eller lignende. Det er i en flot kasse med bærerem. Hvad med multigrade filtrene, kunne du ikke bruge dem ?
For dælen, jeg har lige købt nye MG-filtre fra Fotoimpex :-(
Håber, Opemussen får et godt hjem - mit mørkekammer er ved at være godt proppet, har lige landet et Durst, der går op til 6x6, så her får den desværre heller ikke lov at bo.
Tror ikke der er den store afsæning af mørkekammerudstyr på dba.dk. Hentede udstyret via en annonce og endte med at få det gratis, frem for den annoncerede pris. Jeg mangler stadig nogle småting så jeg kigger på andre annoncer, så det kan være at der kommer andet udstyr. Hvis nogen af jer mangler noget, så sig til, så kan jeg holde øje med det.
Hvorfor hoppede du ikke på den multigrade Durst der gik op til 4x5" hos ham fotografen der endte med at dumpe mørkekammeret på lossepladsen ?
Ville det ikke være rart med et i reserve på loftet eller lignende. Det er i en flot kasse med bærerem. Hvad med multigrade filtrene, kunne du ikke bruge dem ?
MG filtre har jeg allerede to sæt af, så dem har jeg ikke behov for. Desværre har jeg ikke nogen loft- eller kælderrum, så der kan Opemusen ikke "sættes i reserve". Så jeg må melde pas.