Mørkekammer udstyr bortgives

Hydrangeas from the garden

A
Hydrangeas from the garden

• 2
  • 2
  • 62
Field #6

D
Field #6

• 6
  • 1
  • 72
Hosta

A
Hosta

• 16
  • 10
  • 156
Water Orchids

A
Water Orchids

• 5
  • 1
  • 88

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,920
Members
99,504
Latest member
willray
Recent bookmarks
3

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Er der nogen af jer der er interesseret i følgende udstyr:

Opemus 4
Tromle til 24x36 måske også større
Kaiser klapramme 18x24 cm
Minut ur
Ilford multigrade filtre
Lyskasse til dias (ca. 4 rækker af 6 dias)

Hvis ikke der er interesse, ryger det på genbrugsstationen. Det skal afhentes i Ølsted eller København.

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
På Panum. Blegdamsvej 3, 2100 Kbh Ø. Vi kan aftale nærmere hvor og hvornår.

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Er der virkelig ingen andre der kan bruge resten. Fremkalderapp. kan vist bruges op til 6x6 cm. Det ryger ud i slutningen af næste uge.

Tom A

Member
Format
Multi Format
Suuukkk....
Det gør ondt at se et fint forstørrelseapparat smutte, men jeg har allerede en opemus 4 og synes ikke at jeg har plads til mere fotogrej i min lejlighed :sad:

Kan den gemmes i et par år, til jeg får købt noget større at bo i?? :tongue:
Det bedste er dog at den allerede nu får et kærligt hjem, hvor den vil blive brugt!

mvh Tom

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Ville det ikke være rart med et i reserve på loftet eller lignende. Det er i en flot kasse med bærerem. Hvad med multigrade filtrene, kunne du ikke bruge dem ?

Kvistgaard

Member
Format
Multi Format
For dælen, jeg har lige købt nye MG-filtre fra Fotoimpex :-(

Håber, Opemussen får et godt hjem - mit mørkekammer er ved at være godt proppet, har lige landet et Durst, der går op til 6x6, så her får den desværre heller ikke lov at bo.

Hvad med dba.dk?

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Tror ikke der er den store afsæning af mørkekammerudstyr på dba.dk. Hentede udstyret via en annonce og endte med at få det gratis, frem for den annoncerede pris. Jeg mangler stadig nogle småting så jeg kigger på andre annoncer, så det kan være at der kommer andet udstyr. Hvis nogen af jer mangler noget, så sig til, så kan jeg holde øje med det.

Hvorfor hoppede du ikke på den multigrade Durst der gik op til 4x5" hos ham fotografen der endte med at dumpe mørkekammeret på lossepladsen ?

KajF

Member
Format
4x5 Format
Hej - Jeg kunne da godt bruge lyskassen og multigradefiltrene, hvis de ikke er afsat.

Hvad mangler du? - måske er det noget jeg har liggende

"multigrade Durst der gik op til 4x5" hos ham fotografen der endte med at dumpe mørkekammeret på lossepladsen ?" - Øv den kunne jeg godt have brugt..

kaj

Last edited by a moderator:

Tom A

Member
Format
Multi Format
Ville det ikke være rart med et i reserve på loftet eller lignende. Det er i en flot kasse med bærerem. Hvad med multigrade filtrene, kunne du ikke bruge dem ?

MG filtre har jeg allerede to sæt af, så dem har jeg ikke behov for. Desværre har jeg ikke nogen loft- eller kælderrum, så der kan Opemusen ikke "sættes i reserve". Så jeg må melde pas.

mvh Tom

OP
OP
Falkenberg

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Filtrene og lyskassen er dine, Kaj. Jeg kan tage dem med op til fotoklub møde. Ellers hvis du kommer forbi Ølsted, så kan du hente det.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom