For snart tre år siden fik jeg ovenstående forstørrelsesapparat, da Københavns Tekniske Skole lukkede deres mørkekammer. Da jeg må konstatere, at jeg nok aldrig får bygget mig et mørkekammer alligevel, synes jeg det er synd at den står og samler støv. Derfor vil jeg høre, om der er nogen her, som kunne tænke sig at overtage den, evt i bytte for et interessant filmkamera?
Så er der billeder https://www.dropbox.com/sc/eyjog5d6jom5dej/LFEuwR0p3a#/ . Mht pris, så skal jeg være ærlig og indrømme, at jeg er meget i tvivl, hvilket var grunden til at jeg foreslår en byttehandel. Det jeg har at holde mig til er følgende:
- Der er en til salg på DBA til 2500,- . Det har den været længe, og prisen er i mine øjne alt for høj
- Ved en søgning på afsluttede handler på Ebay i UK, kan jeg se at de går for mellem 100 og 150 GBP, lidt afhængig af hvilket kontrastmodul der følger med.
Da jeg selv er kommet let til det, og gerne ser at så fint et værktøj bliver brugt, vil jeg godt lægge mig under de to ovenstående prisindikationer, og sige 750 kr. Ellers kom med et bud.