Ebay
Jeg fandt en gammel kodak ramme fra begyndelsen af det 20 århundrede, gav 500 kr. for den alt inkluderet. Tom A er den nuværende ejer.
Venlig Hilsen
Mads
http://www.lotusviewcamera.at/ laver nogle meget flotte, men dyre
Ja, det ved jeg men han vil nok ikke sælge eller også vil han forlange en ublu pris for den. Han skal jo bruge den selv.
mvh
Nu har jeg klaret mig med et stykke 4-mm planglas i lang tid.... Hvad er der galt med det ???
altså til kontaktkopier m.m.
Kun så man kommer i gang, har IKEA billige klemrammer. Fullt brukbare, og på de større kan man endog dele bakplaten i to!
Har du et navn på dem Ole?
Mvh
Jeg skal til at bestille noget (også en kontaktramme) hjem fra Bostick & Sullivan i USA, så hvis nogen vil dele porto, så er der noget at spare. Der er tilbud på kontaktrammer for tiden.
Jeg har lige bestilt og fragten endte på 60 USD og det var for kontaktramme og diverse andre ting. Det viser sig at de fragtpriser der står på deres web ikke er helt korrekte. Melody er flink til at finde den rigtige pris. Hvis den er så god som jeg håber på så skal jeg bestille en mere hjem sidst på sommeren. Der kommer noget told på og noget toldgebyr, men jeg ved ikke hvor meget endnu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?