Mange takk for tips for å løse mine spørsmål vedr dette kamera. Har nå mottatt informativ mailer fra Bjarne Meldgaard.
mvh
BTE
Hei igjen
Jeg har nå montert kamera muligens nær slik det skal være. Det som jeg nå mangler er objektiv og plateholder/filmholder.
Om det er noen som har interesse av å overta dette kamera så kan jeg godt selge/bytte dette. Man blir eventuelt sikkert enig
Om noen har interesse av dette kamera så bytter jeg gjerne i 2 stk 8x10 filmkassetter. Frakten betaler jeg på kassettene og mottaker betaler fragt på kamera
Mva
BTE
Om du leser det som er skrevet i den brosjyre som ligger lenger nede på siden så ser du en kort beskrivelse av hvordan dette virker, Ja det er beskrevet en speilrefleks.
Som jeg har skrevet her før så er det ikke laget så mange av disse, muligens under 500 så det er udda greie som man sier i nabolandet.
Sist jeg var på fotomuseet i Horten så sto et utstilt der. Men det blir som du nevner et prosjekt og jeg har andre som er mer spennende å prøve så her står dette nå mest i veien og det er synd for slike ting bør kunne brukes
Ok Erik. Om det er slik at vår Danske venn Gandolfi er interessert så får han dette mer en gjerne, det er bare flott at noen vil ta tak i dette og enda bedre at dette kommer tilbake til sitt opprindelseland. Høre gjerne ifra han.
I denne forbindelse vil jeg berømme Gandolfi for hans fotografiske arbeider, dette er noe av det beste jeg ser
Mange hilsen
BTE
Jeg har jo nå gjort en avtale med Gandolfi så det måtte bli opp til dere å avtale videre. Det måtte jo så-sett være lettere å få dette til Sandefjord men som sagt stående avtale er gjort med Gandolfi.
Bortsett fra at det har vært nevnt tidlig i denne tråd at 8x10 filmkassetter er av interesse så har ikke Gandolfi og jeg på noen måte snakket om bytteobjekt, så hva som kommer ut av dette er egentlig ikke av så stor interesse, selv om et eller annet ville være hyggelig) dette er av annen betydning .
Men som sagt Gandolfi er i min sfære nå innehaver av dette
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?