gandolfi Member Joined Jan 28, 2005 Messages 1,820 Location Denmark Format Large Format Pan Oct 29, 2008 #1 lørdag 14/11 er der en planlagt auktion for "måske Danmarks største private samling af kameraudstyr"... det glæder mig usigeligt, at denne auktion ikke finder sted i Kbh/Århus/Odense, men i Ålborg På lørdag bliver samlingen vurderet, og puttet i "lots" med vurdering. Jeg får listen tilsendt, og vil da gerne lægge den herud, hvis der er stemning for det (?) så måske er det nu, ønskelisten til jul skal afpudses...:rolleyes:
lørdag 14/11 er der en planlagt auktion for "måske Danmarks største private samling af kameraudstyr"... det glæder mig usigeligt, at denne auktion ikke finder sted i Kbh/Århus/Odense, men i Ålborg På lørdag bliver samlingen vurderet, og puttet i "lots" med vurdering. Jeg får listen tilsendt, og vil da gerne lægge den herud, hvis der er stemning for det (?) så måske er det nu, ønskelisten til jul skal afpudses...:rolleyes:
Falkenberg Member Joined Sep 30, 2007 Messages 473 Location Denmark Format 8x10 Format Oct 29, 2008 #2 den liste vil vi vel alle gerne se
Uhner Member Joined Feb 28, 2006 Messages 1,100 Location Oslo, Norway Format Multi Format Oct 29, 2008 #3 Kameraauktioner är alltid intressant.
KajF Member Joined Nov 6, 2007 Messages 69 Location Raageleje De Format 4x5 Format Oct 31, 2008 #4 Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende
Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende
Kvistgaard Member Joined Jun 10, 2005 Messages 282 Location Svendborg, D Format Multi Format Oct 31, 2008 #5 Ditto her. Helt klart stemning for at se listen!
Soeren Member Joined Nov 5, 2004 Messages 2,675 Location Naestved, DK Format Multi Format Oct 31, 2008 #6 KajF said: Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende Click to expand... Med en samlet indkøbsseddel fra os andre?
KajF said: Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende Click to expand... Med en samlet indkøbsseddel fra os andre?
KajF Member Joined Nov 6, 2007 Messages 69 Location Raageleje De Format 4x5 Format Oct 31, 2008 #7 Soeren said: Med en samlet indkøbsseddel fra os andre? Click to expand... Ja - hvis det ellers kan være i min lille bil
Soeren said: Med en samlet indkøbsseddel fra os andre? Click to expand... Ja - hvis det ellers kan være i min lille bil
OP OP gandolfi Member Joined Jan 28, 2005 Messages 1,820 Location Denmark Format Large Format Pan Nov 6, 2008 #8 så er listen klar.. http://www.aalborgauktionshus.dk/Kamerasamling.htm held og lykke
Uhner Member Joined Feb 28, 2006 Messages 1,100 Location Oslo, Norway Format Multi Format Nov 6, 2008 #9 Många tack. Det är en hel del intressant utrustning som auktioneras bort.
Falkenberg Member Joined Sep 30, 2007 Messages 473 Location Denmark Format 8x10 Format Nov 7, 2008 #10 Ak ja, hvem der bare havde nogle flere penge. Pokkers SU.
Soeren Member Joined Nov 5, 2004 Messages 2,675 Location Naestved, DK Format Multi Format Nov 7, 2008 #11 Falkenberg said: Ak ja, hvem der bare havde nogle flere penge. Pokkers SU. Click to expand... Er der ikke et legat du kan søge? Mvh
Falkenberg said: Ak ja, hvem der bare havde nogle flere penge. Pokkers SU. Click to expand... Er der ikke et legat du kan søge? Mvh