gandolfi Oct 29, 2008 #1 lørdag 14/11 er der en planlagt auktion for "måske Danmarks største private samling af kameraudstyr"... det glæder mig usigeligt, at denne auktion ikke finder sted i Kbh/Århus/Odense, men i Ålborg På lørdag bliver samlingen vurderet, og puttet i "lots" med vurdering. Jeg får listen tilsendt, og vil da gerne lægge den herud, hvis der er stemning for det (?) så måske er det nu, ønskelisten til jul skal afpudses...:rolleyes:
lørdag 14/11 er der en planlagt auktion for "måske Danmarks største private samling af kameraudstyr"... det glæder mig usigeligt, at denne auktion ikke finder sted i Kbh/Århus/Odense, men i Ålborg På lørdag bliver samlingen vurderet, og puttet i "lots" med vurdering. Jeg får listen tilsendt, og vil da gerne lægge den herud, hvis der er stemning for det (?) så måske er det nu, ønskelisten til jul skal afpudses...:rolleyes:
KajF Oct 31, 2008 #4 Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende
Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende
Soeren Oct 31, 2008 #6 KajF said: Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende Click to expand... Med en samlet indkøbsseddel fra os andre?
KajF said: Har du fået listen? - send den gerne til mig - kunne da godt snige mig til Ålborg, hvis der er noget spændende Click to expand... Med en samlet indkøbsseddel fra os andre?
KajF Oct 31, 2008 #7 Soeren said: Med en samlet indkøbsseddel fra os andre? Click to expand... Ja - hvis det ellers kan være i min lille bil
Soeren said: Med en samlet indkøbsseddel fra os andre? Click to expand... Ja - hvis det ellers kan være i min lille bil
OP OP gandolfi Nov 6, 2008 #8 så er listen klar.. http://www.aalborgauktionshus.dk/Kamerasamling.htm held og lykke
Soeren Nov 7, 2008 #11 Falkenberg said: Ak ja, hvem der bare havde nogle flere penge. Pokkers SU. Click to expand... Er der ikke et legat du kan søge? Mvh
Falkenberg said: Ak ja, hvem der bare havde nogle flere penge. Pokkers SU. Click to expand... Er der ikke et legat du kan søge? Mvh