København?

Self Portrait

D
Self Portrait

• 0
  • 0
  • 4
Momiji-Silhouette

A
Momiji-Silhouette

• 0
  • 0
  • 17
Silhouette

Silhouette

• 0
  • 0
  • 20
first-church.jpg

D
first-church.jpg

• 5
  • 2
  • 84
Grape Vines

A
Grape Vines

• sly
  • May 31, 2025
  • 9
  • 2
  • 90

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,985
Members
99,521
Latest member
OM-MSR
Recent bookmarks
0
Format
Multi Format
Min kone har bestemt at jeg har lyst til å kjøre til Danmark i år......

Spørsmålet er, finnes det noe som en APUGer absolutt må se & få med seg i København, eller andre steder innenfor rimelig nærhet? Fotoforretning av den gamle type med film, FINNES det? :tongue:

Kjøreruten går gjennom Sverige, Dalarna forbi Ciljansjø, så spørsmålet rettes til svenske venner også, er det noe som er verdt å kjøre innom mens kona besøker en "Loppis" i nærheten?

Har planlagt å legge turen innom Horten på retur og kikke innom Fotomuseet......

Emil

Member
Format
35mm
Prøv at kig på butikken Photografica. Jeg besøger den hver gang jeg er i København. Det er måske den eneste butik i Danmark som har noget for analogister.

loman

Member
Format
35mm
Hej Erik

Photografica ligger i skinnergade, en sidegade til stroeget. Saa absolut anbefalsesvaerdig. Jeg har selv brugt alt for mange penge derinde.

de har ogsaa en hjemmeside. www.photografica.com, du kan se noget af deres brugtudstyr der, men deres hjemmeside er sjaeldent saerligt godt opdateret.

zerobuttons

Member
Format
35mm RF
En rettelse: Photografica ligger i Skindergade.
Undgå ejeren Erik Petersen. Tal med de yngre medarbejdere, som alle er service-mindede og vidende.

Desuden er Foto-C i Holbergsgade også leveringsdygtige i både nyt og brugt analogt udstyr.

OP
OP
Format
Multi Format
Da er Københavnsturen avviklet. Og besøket hos Photografica gikk efter planen. Der var det mye interessant at se!

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom