Køb af fotopapir

Signs & fragments

A
Signs & fragments

• 1
  • 0
  • 10
Summer corn, summer storm

D
Summer corn, summer storm

• 1
  • 1
  • 23
Horizon, summer rain

D
Horizon, summer rain

• 0
  • 0
  • 29
$12.66

A
$12.66

• 6
  • 5
  • 167
A street portrait

A
A street portrait

• 1
  • 0
  • 163

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,814
Members
99,710
Latest member
LibbyPScott
Recent bookmarks
0

skooterkurt

Member
Format
Multi Format
Hej,

Kan nogen anbefale steder hvor man kan købe billigt fotopapir? Jeg har holdt lidt øje med guloggratis.dk og dba.dk, men jeg synes priserne er lidt høje.

Jeg fandt disse muligheder hos FotoC. Har dog aldrig handlet der og er ikke klar om det er farve eller sort/hvid...
http://fotoc.dk/papir/1681-ilford-multigrade-wt44m-10x15-100-stk-019498934063.html
http://fotoc.dk/papir/1654-ilford-multigrade-1m-9x13100-019498769696.html

Jeg søger både farve og sort/hvid. Papirstørrelsen er ikke så vigtig bare det er billigt :smile:

Soeren

Member
Format
Multi Format
Hvad er billigt?
Photografica har nogle priser der ind i mellem er konkurrencedygtige.
Fotoimpex.de
Macodirect.de
Silverprint.co.uk
prøv at google Foma photo. Jeg tror nok at de har en webshop i norge og måske også salg til DK.
Mvh Søren

OP
OP

skooterkurt

Member
Format
Multi Format
Ja hvad er billigt... Jeg er ny mørkekammer-verdenen så jeg ved ikke faktisk ikke hvad jeg skal forvente.

Men mange tak for links søren dem vil jeg kigge nærmere på.

Soeren

Member
Format
Multi Format
Hvis du er ny vil jeg nok anbefale dig at købe "friskt" papir i stedet for brugt hvor du ikke kender opbevaringshistorik mm. Surt ikke at kunne lykkes fordi der er variationer i materialerne.
Jeg er tidligere blevet overrasket over Photograficas priser på film i forhold til udenlandske netbutikker. Det er ikke altid at tingene er dyrest her i landet.
Mvh Søren

OMU

Member
Format
Multi Format
Photografica er i alle fall konkurransedyktige på FP4+ og HP5+. Disse filmene bruker jeg mye av og deres priser er gode. Anbefales!

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom