Ble litt skuffet når jeg leste tråden julegaver, trodde nemlig dere lurte på hva jeg ønsker meg til Jul. Men starter heller en ny tråd og forteller at jeg ønsker meg en ny mellomformat forstørrer med innebygd kontrast regulering, da den gamle ikke har det og negativet kommer ut av posisjon når jeg bytter filter. Ønsker meg også noe objektiver til Hasselblad
Jeg regner med det er flere som ønsker seg noe til jul, kom med det, det er så stille på scandinavia forumet
At den lille ny melder sig inden den 24 (Det er dog ret sikkert at han/hun gør det) og at den er sund og rask.
Voigtländer 9X12 plade/filmholdere. Og så må den film jeg har bestilt godt nå frem så jeg kan få prøvet Bergheilen til et skud eller to af konens mave inden......
Og så tid og inspiration (ide skamløst stjålet fra Ole og Søren Kvistgård)
Mvh Søren
At den lille ny melder sig inden den 24 (Det er dog ret sikkert at han/hun gør det) og at den er sund og rask.
Voigtländer 9X12 plade/filmholdere. Og så må den film jeg har bestilt godt nå frem så jeg kan få prøvet Bergheilen til et skud eller to af konens mave inden......
Og så tid og inspiration (ide skamløst stjålet fra Ole og Søren Kvistgård)
Mvh Søren
DOOOOHHH Ærgerligt. Nå man kan ikke vinde hver gang så pyt.
Har du i øvrigt fået lavet noget med din Bergheil?
Jeg har fået skudt en enkelt film med min Superb (skopar), nydeligt
Jeg husker bare ikke at din var så mørk i søgeren, det må jeg have kigget på.
Mvh
9 stk Sinar lensboards - til objektiver jeg har købt her på det sidste
Havde en sending hjemmelavede lensboards på vej fra USA, men da de dukkede om var de lavet at det billigste finér og ganske ubrugelige til at holde de lidt større objektiver.
så hvis nogen ligger inde med nogle Sinar platiner/lensboards - så kunne jeg være interesseret. Send PM
Havde en sending hjemmelavede lensboards på vej fra USA, men da de dukkede om var de lavet at det billigste finér og ganske ubrugelige til at holde de lidt større objektiver.