Hvor ble de av?

IMG_2142.jpeg

A
IMG_2142.jpeg

• sly
  • May 20, 2025
  • 1
  • 0
  • 18
On The Mound.

A
On The Mound.

• 1
  • 0
  • 46
Val

A
Val

• 4
  • 1
  • 95
Zion Cowboy

A
Zion Cowboy

• 7
  • 5
  • 96
.

A
.

• 2
  • 2
  • 124

Forum statistics

Threads
197,788
Members
99,472
Latest member
Jglavin
Recent bookmarks
0

Leidolf

Member
Format
35mm
Kikker innom for første gang på flere år.
Ser ikke ut til at det foregår mye. Ser absolutt ikke som om det er noen "film revival"

Og hvor er tidligere profiler?
TrondS er han fortsatt med i dette forumet?
Johs er han med, enn si lever han? Bruker han fremdeles minolta eller har han solgt ut alle sammen?

Kunne fortsatt lenge, blar i gamle tråder og har en mistanke om at mye er ved det samme som da jeg sist var innom, moderasjon om ingenting, og fortsatt snakk om ting som burde vært avklart for lenge siden.

Hvor ble de av alle sammen og hvorfor slukket ikke sistemann lyset når han gikk?

afriman

Member
Format
Multi Format
Some rather negative comments there, but they're probably worth taking note of. Use Google Translate.

SalveSlog

Subscriber
Format
Medium Format
Hei! Jeg ser lite til andre nordmenn her. Ole Tjugen var her for mange år siden, men nå har han visst mista interessen for fotografering. Sist jeg så noe til ham var på et fiolinmakerforum. Det var hans nye interesse!

OP
OP

Leidolf

Member
Format
35mm
Hei Salve! Hva med Johs? har han gitt opp både storformat og Minolta?

Helge

Member
Format
Medium Format
Ingen af de to postere du nævner var noget særligt.
TrondS smækkede med døren for ni år siden da han havde været her fire måneder (?), den anden lurer lidt engang imellem, ser det ud til.
Photrio er så vidt jeg kan se det eneste seriøse forum på nettet for film.
Hvad er der præcist du brokker dig over?

OP
OP

Leidolf

Member
Format
35mm
Ingen af de to postere du nævner var noget særligt.
TrondS smækkede med døren for ni år siden da han havde været her fire måneder (?),
Hvad er der præcist du brokker dig over?

TrondS er i mellomtiden død av CANCER, noe som smerter meg. jeg kan forsikre deg at han var en mye bedre mann enn du noensinne har sjanse til å bli.
Og han la ned noen år bortkastet arbeid her, han også, når vi omgies av snøftende haner som deg.
Det enest jeg beklager er at vi ikke har blokkeringsfunksjon her, så jeg kunne blitt kvitt deg for godt!

Helge

Member
Format
Medium Format
TrondS er i mellomtiden død av CANCER, noe som smerter meg. jeg kan forsikre deg at han var en mye bedre mann enn du noensinne har sjanse til å bli.
Og han la ned noen år bortkastet arbeid her, han også, når vi omgies av snøftende haner som deg.
Det enest jeg beklager er at vi ikke har blokkeringsfunksjon her, så jeg kunne blitt kvitt deg for godt!
Ignore fungerer fremgangende også her. Du virker ikke som en person jeg nogensinde har lyst til at blive mindet om igen. Gør dig selv og mig den sidste tjeneste at ignorere mig.

Last edited:

seall

Member
Format
Multi Format
I think i rememer this from school, i try to translate it for you...

"If you soak one popcorn in icecream and the other in juice, which can you throw the furthest?"

...

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom