...... forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?
................og forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?
Hei Tove
Velkommen i det Skandinaviske filmbaserte forumet vårt. Vi er mange samlet og avstandene er jo veldig store. Danskene for eks. tror at å reise til våre treff i sydnorge, er som å reise til Nordpolen. Johannes tlf 0047 98231040
Det er helt trygt å kjøpe digitalkamera, det er nemlig veldig fint å ta bilder av dine kameraer med. Noen flere bruksområder kommer jeg ikke påJeg regner med at jeg er på trygg grunn her, når jeg nå våger jeg meg ut av skapet og forteller at jeg enda ikke har kjøpt digitalkamera! Er jeg alene i verden?
Velkommen Tove!
Til Søren og dere andre i DK. Godt at dere kjenner meg!!
" Erik, jeg spanderer noen akoholfrie øl om det frister. Vi snakket jo om noen fordeler i Norge.
...
og så er afstanden fra Kristiania til Nordpolen lige så lang som afstanden fra København til Rom.....
.....Forøvrig kan jeg tilstå at jeg har tre digitalkameraer. På den annen side har jeg mer enn fjorten ikke-digitale, så jeg har så langt beholdt mitt medlemskap.
....Jeg håper at du finner veien ned til Larvik i uke 30, der vil du finne mange mennesker som ikke har kjøpt digitalt utstyr. En rendyrket filmbasert fotoglede vil du oppleve. Hva mer du måtte ha av ønsker for å lokke deg og mange andre til treffet, vet jeg ikke?? Vi kan bare tilby et fellesskap og en filmasert fotoglede. Velkommen til oss på Apugtreffet i uke 30 om det kan friste deg og likesinnede. Du finner en link på siden.
Johannes tlf 0047 98231040
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?