Hei på dere

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
198,050
Members
99,544
Latest member
Val_B
Recent bookmarks
1

HåkonBerger

Member
Format
35mm
Hei til alle her inne.
Fikk denne dotten her av en meget sympatisk og herlig mann( muligens en gutt sitt hjerte) Har trålet denne siden littegrann i de siste timer i påvente av at min registrering skal gå gjennom. Håper å få mange herlige øyeblikk her inne. Så hei her er jeg en glad fotoamatør

Ole

Moderator
Moderator
Format
Large Format
Velkommen hit, Håkon!

Det er litt annerledes enn "dotten" her - og alle bruker film. :smile:

Johs

Member
Format
Large Format
Som Ole skriver, ønsker også jeg deg velkommen til den filmbaserte analoge verden. Vi trenger alle litt tid for å tilpasse oss et forum. For å finne svar på mine spørsmål, alt fra valg av film til ferdige bilder, søker jeg igjennom samtlige tråder / innlegg i forumet. Mailsystemet, Private Messages > Inbox, fungerer veldig bra til mer private spørsmål / meldinger.
Velkommen til Apug sommertreff i Larvik.
Johs tlf. 98231040

Jerevan

Member
Format
Large Format
Välkommen Håkon till APUG - här finns det "mye moro". Många spörsmål och lika många svar. :smile:

OP
OP

HåkonBerger

Member
Format
35mm
Hei. Nå som jeg kjører både analogt og digitalt i perioder, så har ihvertfall denne APUG gitt meg uhorvelig med nyttig informasjon. Virkelig en fryd å vite at det er så mange som driver med analogt. Trodde i en periode at jeg var helt på bærur før jeg gkk til anskaffelse av det digitale. det å vite at det er flere av sånne som meg varmer en hjertekrok.
Som en god venn sa til meg. Veien hjem sammen med venner gjør ikke veien kortere å gå, men den gjør veien hjem til en hyggelig sti å vandre.
Slik føler jeg det sammen med venner som driver med samme interesse som meg

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom