Godt nytt år

WPPD25 Self Portrait

A
WPPD25 Self Portrait

• 7
  • 1
  • 58
Wife

A
Wife

• 4
  • 1
  • 91
Dragon IV 10.jpg

A
Dragon IV 10.jpg

• 4
  • 0
  • 86
DRAGON IV 08.jpg

A
DRAGON IV 08.jpg

• 1
  • 0
  • 55

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,885
Members
99,495
Latest member
Brenva1A
Recent bookmarks
1

OMU

Member
Format
Multi Format
Hei alle fotovenner;
Det er stille her på det skandinaviske forumet for tiden. Regner med at det er kulda og vintermørket som demper aktiviteten. Men jeg tenkte i alle fall at jeg skulle ønske dere alle et godt nytt år og håper dere alle får mye glede av hobbyen i det året som kommer.

Om to uker er det igjen klart for en uke på Vågå og workshop med Morten Krogvold. Dette ser jeg imot med skrekkblandet fryd.

Jeg gleder meg til et godt sosialt samvær. Til å kunne prate foto med likesinnede – seint og tidlig. Til å møte Mortens utfordringer. Til å legge fram mine arbeider for de andre for veiledning og råd.

Jeg gruer meg til Mortens utfordring og den motstand han gir. Jeg gruer meg for å vise de andre mine arbeider. For ikke å strekke til. For ikke å nå opp til mine egne forventninger.

GODT NYTT ÅR!

Format
Medium Format
Hei og godt nytt år.

Vågå er fint, jeg var på trinn 1 for litt over et år siden, håper på å få med meg trinn 2 til høsten.
Kulde og mørke har ikke dempet min aktivitet, har varme klær og kameraer som ikke trenger batterier.
Er dessverre med på en annen tråd her også om riper i Foma filmen, har akkurat vært i mørkerommet å sett på filmene en gang til og det er mye riper, frustrasjon var stor her om dagen, ble nesten digital, men jeg kan kanskje bare bytte film leverandør.
Snø er jo en utfordring, jeg har lagt ut et bilde her som jeg synes selv at jeg har taklet kontrastene bra (there was a url link here which no longer exists)
Det blir vel et treff når det blir varmere i været?

Vennlig hilsen
Kent Bentzen

morkolv

Member
Format
Multi Format
Godt Nyttår! tiltredes...

Og god tur til Vågå! Står på listen min også..

Og måtte det bli tid til mere analogt foto i 2010, og kanskje nytt mørkerom etter flyttingen slik at 4x5 negativene eksponert på Skye i September ifjor endelig kan fremkalles...

Med Vennlig Hilsen
Morten

Johs

Member
Format
Large Format
Godt Nyttår til dere alle.
Mine Skye negativer er heller ikke fremkalt. Planlegger et nytt mørkerom hjemme som Kent også blir delaktig i. Vi prater også om Apug sommersamling i 2010, håper vi får det til.
ps. Drømmer fortsatt om en Ebony sv45 U2!
Johs

OP
OP

OMU

Member
Format
Multi Format
Godt nytt år også til dere i :

- Sverige og
- Danmark

Og til alle dere andre rundt omkring i verden som leser våre skandinaviske språk!

OM

Pete H

Member
Format
Multi Format
Godt nytt år til dere alle.

Har flyttet til Stavanger med en ny Ebony RW810 :smile:, men jeg må kjøpe et nytt møkerom, helst med resten av et hus!

Pete

Øyvind:D

Member
Format
Large Format
Godt Nytt år!
I morgen henter jeg 40mm SQ linse på posten. Batteri-drevet kamera som funket i mange kuldegrader fra Kalvøya-brua i romjula. Har nå 5 filmer jeg skal ha fremkalt. Fint å igjen bruke filmkamera med speilsøker for effektiv jobbing ;-)

Er navnet til sommeren samling"Farris fotofestival"?

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom