God jul

R..jpg

A
R..jpg

• 2
  • 0
  • 34
WPPD25 Self Portrait

A
WPPD25 Self Portrait

• 9
  • 1
  • 99
Wife

A
Wife

• 5
  • 1
  • 119
Dragon IV 10.jpg

A
Dragon IV 10.jpg

• 5
  • 0
  • 97
DRAGON IV 08.jpg

A
DRAGON IV 08.jpg

• 1
  • 0
  • 65

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,892
Members
99,497
Latest member
Jünter
Recent bookmarks
0

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Så er juleaften ved at nærme sig. Jeg håber I alle får en hyggelig aften og at alle jeres ønsker bliver opfyldt.

Ole

Moderator
Moderator
Format
Large Format
Kom hjem fra siste julekonsert for 20 minutter siden, og sitter her med en flaske god vin.

GOD JUL, alle sammen!

gandolfi

Member
Format
Large Format Pan
glædelig jul til alle!

(min far, der var præst, sagde, at man før jul; dvs. indtil gudstjenesten d 24, skulle sige god jul, men at man efter gudstjenesten skulle sige glædelig jul..... noget med, at "god" var et ønske om en fremtid, mens man med glædelig var i det sammen....)

Soeren

Member
Format
Multi Format
Jamen så glædelig jul til jer alle.
Vi kan glæde os over endnu en lille. Asger blev født den 16 men måtte tilbringe nogle dage på neonatal pga. noget lungeinfektion. Han er heldigvis rask nu og julefreden kan sænke sig over hjem og familie.
Mvh Søren

Kvistgaard

Member
Format
Multi Format
I overensstemmelse med Emils far: Glædelig jul til jer alle! Og stort tillykke til Søren i Næstved med den lille ny APUGer.

lhaumann

Member
Format
Multi Format
-- og glædeligt nyt år

Netop hjemkommet fra et par uger nordpå vil jeg blande mig i vores glade kor, dels med en nytåshilsen, dels med et: hvor er der altså dejligt i Norge; vil overveje at dukke op til et træf - endnu en god grund til at smide sådan 10-20 kg for bedre at kunne bære fotografiapparatet på ryggen sammen med lidt grej såøhh -

Soeren

Member
Format
Multi Format
Hæ Hæ Var det et lille nytårsforsætpip Lars? :wink:
Tak Søren Kvistgård, Jeg håber at han følger i sin storebrors fodspor. Silas (på 3) er glad for sit Ricoh 500 (RF) :smile: Det bliver brugt flittigt og jeg har skumle planer om at smide en hurtig film i og sende resultatet til Kunstnernes forårs udstilling (lidt ala "kunstner maler på lagen" hvis i husker den?) :smile:
Mvh Søren

Kvistgaard

Member
Format
Multi Format
Hæ Hæ Var det et lille nytårsforsætpip Lars? :wink:
Tak Søren Kvistgård, Jeg håber at han følger i sin storebrors fodspor. Silas (på 3) er glad for sit Ricoh 500 (RF) :smile: Det bliver brugt flittigt og jeg har skumle planer om at smide en hurtig film i og sende resultatet til Kunstnernes forårs udstilling (lidt ala "kunstner maler på lagen" hvis i husker den?) :smile:
Mvh Søren

Alternativt tilmeld ham SDFs Censurerede udstilling. Niveauet kan ikke gå ned....

Soeren

Member
Format
Multi Format
Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom