Tobster Member Joined Aug 21, 2009 Messages 24 Format Medium Format Jan 7, 2010 #1 Hejsa Faldt over denne tråd i nyhedsgruppen dk.fritid.foto.indkoeb: http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.indkoeb/browse_thread/thread/5c29be118145e1bb?hl=da# Jeg står ikke selv og mangler, men jeg synes det er synd og skam hvis det fine udstyr havner på lossepladsen. Som det fremgår af tråden skal man nok være hurtig! Last edited by a moderator: Jan 7, 2010
Hejsa Faldt over denne tråd i nyhedsgruppen dk.fritid.foto.indkoeb: http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.indkoeb/browse_thread/thread/5c29be118145e1bb?hl=da# Jeg står ikke selv og mangler, men jeg synes det er synd og skam hvis det fine udstyr havner på lossepladsen. Som det fremgår af tråden skal man nok være hurtig!
Necator Member Joined Aug 31, 2008 Messages 138 Location Broendby, De Format Multi Format Jan 8, 2010 #2 Tak for tippet, jeg fik reddet en af dem (Leitz Focomat V35) fra containeren. Så nu må jeg hellere se at få sat det mørkekammer op
Tak for tippet, jeg fik reddet en af dem (Leitz Focomat V35) fra containeren. Så nu må jeg hellere se at få sat det mørkekammer op
Jerevan Member Joined Nov 19, 2004 Messages 2,258 Location Germany/Sweden Format Large Format Jan 8, 2010 #3 Ja, det var skönt att höra att någon nappade på att få en V35 gratis. Hade det inte varit så långt borta så hade jag tagit hand om en jag också...
Ja, det var skönt att höra att någon nappade på att få en V35 gratis. Hade det inte varit så långt borta så hade jag tagit hand om en jag också...
flemming sarup Member Joined Mar 30, 2007 Messages 75 Location Værløse in D Format Multi Format Jan 8, 2010 #4 Jeg va også inde og hente 1 V 35 sammen med en fotoven, han blev meget glad for den strålede som en sol.
Jeg va også inde og hente 1 V 35 sammen med en fotoven, han blev meget glad for den strålede som en sol.
jfdupuis Member Joined Jan 19, 2009 Messages 142 Location SF Bay Area Format Medium Format Jan 8, 2010 #5 Er der nogen tilbage?
OP OP Tobster Member Joined Aug 21, 2009 Messages 24 Format Medium Format Jan 8, 2010 #6 Godt at høre at nogen kunne få glæde af dem