Filmsalget øker med nesten 100% i usa :) det er gode nyheter!

R..jpg

A
R..jpg

• 1
  • 0
  • 18
WPPD25 Self Portrait

A
WPPD25 Self Portrait

• 8
  • 1
  • 84
Wife

A
Wife

• 5
  • 1
  • 110
Dragon IV 10.jpg

A
Dragon IV 10.jpg

• 4
  • 0
  • 94
DRAGON IV 08.jpg

A
DRAGON IV 08.jpg

• 1
  • 0
  • 63

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,891
Members
99,496
Latest member
LorenPhotos
Recent bookmarks
0

Johs

Member
Format
Large Format
Men det er gode nyheter! Som denne 2011 ""USA Today"" artikkelen påpeker, var det 20 millioner ruller solgt året før. Leser vi det riktig? Fra 2011 til 2012 var det en økning i mengden av filmen solgt? Og en økning som er nesten dobbelt av året?

Amerikanerne Kjøpe 35 millioner filmruller i 2012:smile:
Dead Link Removed

Marc B.

Member
Format
Multi Format
Takk eller koblingen. Lenge leve film!

Thank you for the link. Long live film!

morkolv

Member
Format
Multi Format
Her har jeg bidratt med en 20 - 30 ruller 120 film og noen hundre ark 4x5 kjøpt i USA i fjor :smile:
Godt det gir utslag!

Ezzie

Member
Format
Multi Format
Bra. Jeg også handlet film fra USA (og Norge) ifjor. Mitt bidrag der borte var kanskje 20 ruller 120, og 20 pakker instant. Håper denne trenden fortsetter, og at resten av verdenen følger etter, ikke minst Japan. :D

Format
Multi Format
Det ar otroligt att en okning mostavarnde 75% har intraffat. Nastan svort att forsto, men naturligtvis valkomnar vi en sodan utveckling. Hoppas det holler i sig! Jag bestallde precis 40 rullar HP5 till min Michigan-resa om ett par veckor.

Helinophoto

Member
Format
Multi Format
Nå skal jeg ikke være den som heller kaldt vann i brusende blod, men.....
....kan ikke dette ha sammenheng med at flere og flere butikker legger ned og lokale tilbud forsvinner, slik at flere og flere handler på nett....?

Selv handler jeg nesten utelukkende på nett, noen ganger fra Tyskland men svært ofte fra B&H i USA, dermed vil jo alle som gjør det samme være med å trekke opp statistikken.

For for all del, jeg tror også at det har vært en oppsving, filmbasert fotografi har hatt en liten renessanse, litt LOMO og garantert også innenfor "vanlig" filmbasert foto.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom