Dét løb er vist kørt, desværre. Jeg tror, det danske marked er for lille til at det er rentabelt for forhandlere at være lagerførende i eksotiske produkter som film & kemi. Undtagelsen er Ph.grafica - men deres priser er mildt sagt ikke konkurrencedygtige (i forhold til fx tyske leverandører). Plus, for os provinsbønder er det altså rimelig smart at kunne bestille via nettet og få leveret til døren. Jeg tror ikke, de lokale fotohandlere (Photocare & Click) overhovedet ved, hvad Tri-x er for noget stads. For ikke at tale om selenium, staining developer og alt det andet halløj dette forum lokker én til at rode med

.
Et tip til jer, der regelmæssigt kommer til Nyhavn: Foto-C (eller C-AV, som de vist hedder?) i Holbergsgade har temmelig meget kemi og film på hylderne - de leverer til en del skoler og har derfor de mere gængse produkter.
Så, Mikkel: Svaret på dine spørgsmål er for mit vedkommende: Jeg vil ikke betale mere for en film, blot fordi den er købt hos en lokal forhandler. Og jeg vil ikke vente på at han skaffer den hjem.