Domænet: www.SDAF.dk

Hydrangeas from the garden

A
Hydrangeas from the garden

• 2
  • 2
  • 82
Field #6

D
Field #6

• 7
  • 1
  • 84
Hosta

A
Hosta

• 16
  • 10
  • 179
Water Orchids

A
Water Orchids

• 5
  • 1
  • 101

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,930
Members
99,509
Latest member
Paul777
Recent bookmarks
0

Linow

Member
Format
Medium Format
Det er på tide at der betales for domænet SDAF.dk

Jeg vil høre om der er interesse for at det bliver eller om det skal lukkes ned?

Det var med stor ærgrelse, at jeg i starten af februar måtte meddele at den stiftende generalforsamling/analoge fotodag ikke blev til noget, da der var stor mangel på deltagere.

Det var et stort arbejde at stable det på benene og uden interesse for et liggende arrangement, vil jeg ikke give mig i kast med det igen.
Selv synes jeg det er synd, da jeg mener, at det både er sjovt at være sammen med andre der har samme interesse som mig og spændende at stable en sammenslutning/hyggegruppe på benende og så mener også der er mange muligheder i en sådan sammenkomst af mennesker.
Det er altid en fordel at være flere.

Thomas

Format
Multi Format
Ja det var ærgeligt at dit gode initiativ ikke blev til noget, Jeg vil godt være med til økonomisk at støtte hjemmesiden hvis tilslutning er tilstede, men vi har jo APUG men den virker også død.
Jeg selv der er 100 pct analog har lært at leve i ensomhed i mit dejlige mørkekammer og trylle med gamle teknikker.
Flemming Sarup, Værløse

Johs

Member
Format
Large Format
Linow, selvfølgelig sender jeg penger. Du har jo allerede hatt utgifter med forsøket. Hadde håpet at dere der nede i DK hadde fått det til! På gjensyn.
Johs

OP
OP
Linow

Linow

Member
Format
Medium Format
Mange tak for tilbudet fra jer begge.
Beløbet der skal betales er ca. 50,- for domænet de penge betaler jeg skam gerne selv.
MEN der er ingen grund til at holde noget i live som der ikke er interesse for.
Jeg vil på et sener tidspunkt prøve at se om der vil være behov for at møde fysik, tag på tur sammen i indland som udland, holde workshops/fordrag, købe kemikalier til div. tekniker (vilket er nemmer som forening)

Jeg takker mange gang for den interesse og støtte der har været for mit arbejde med at lave en sammenslutning for analog fotografer og håber at der på et sener tidspunkt vil være en beder grovbund for det.

Jeg vil imorgen (d.14-5) opsige domænet.

Tak for denne gang
Thomas

Johs

Member
Format
Large Format
Thomas, tiden må bare modnes litt. Larvik er jo ikke langt borte.
På gjensyn!!
Johs

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom