Hej APUG´ere fra Vrå "kurset"
Det var en hyggelig og inspirerende weekend med mange gode indslag fra jer alle. Jeg håber at vi kan gentage succesen (nå, det kan jeg ikke lige stave til ) og forhåbentlig se mere til Ungarerne og billeder fra glas negativer mm.
Mvh
Det var, som Søren og Flemming skriver, både hyggeligt og inspirerende. Tak til Vrå Højskole (og Emil) for de gode rammer omkring mødet/kurset - Det er altid en fornøjelse at komme på besøg i det Nordjydske...
---også tak for hyggeligt og inspirerende samvær til alle her fra Lars - jeg var jo så heldig at have en dag mere, så jeg nåede lidt mere i mørkekammeret, høre dejlig live musik samt en cykeltur til æ haw. Efter hejmkomst er jeg blevet den lykkelige ejer af en Durst Optopia 138, en Durst Optimo cl samt efter fire dages hårdt arbejde ca 40 m2 18 mm massive egetræsparketstave - alt befinder sig nu på 4. og 5. sal ved mig. Lars
har siden vi sås, købt en del nye gamle ting.... men det er INGENTING imod Claus...
ang glasnegativer: Levente Kadar; min omtalte elev, har ingen konto herinde (go figure), men har en side på flickr.
at tænke sig, at man "bare" kan lave sine egne glasnegativer....
har lige fået et Voigtlænder Bergheil 9x12 - så NU skal det være!!
Hei til dere som var i Vrå.
Håper jeg får anledning til å besøke dere en gang. Tid, penger og prioritering får avgjøre.
Men skriver i grunnen innlegget for å berømme bildene til Levente Kadar. Utrolig mange flotte bilder. Til deg som kjenner ham, overbring min skryt til ham