DAF møde 9. februar 2008

R..jpg

A
R..jpg

• 2
  • 0
  • 38
WPPD25 Self Portrait

A
WPPD25 Self Portrait

• 9
  • 1
  • 101
Wife

A
Wife

• 5
  • 1
  • 120
Dragon IV 10.jpg

A
Dragon IV 10.jpg

• 5
  • 0
  • 101
DRAGON IV 08.jpg

A
DRAGON IV 08.jpg

• 1
  • 0
  • 69

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,893
Members
99,497
Latest member
Jünter
Recent bookmarks
0

pbpeder

Member
Format
Medium Format
Hej Søren...

Jo, jeg tror også Erik tænker på LF film og jeg erkender at det er bøvlet at loade LF i en mørkekammerpose, men det kan altså godt lade sig gøre i en
snæver vending (5x7" (13x18 cm) har jeg da erfaring med..:smile:))))

vh

/peder

Soeren

Member
Format
Multi Format
Ja det kan det vel. Det bliver interessant at se.
Vi ses på lørdag.
Mvh

OP
OP

KajF

Member
Format
4x5 Format
Jeg er nok den sidste der brugte det i dagslys - og Peder har ret der er ikke 100% lystæt

Kvistgaard

Member
Format
Multi Format
Jeg ønsker jer alle en god fotoweekend - beklager, at jeg ikke kan deltage dennegang (Eneforsørger for en dag).

Håber, I vil poste nogle billeder - både af deltagerne, og af deres frembringelser :smile:

Tom A

Member
Format
Multi Format
Ja, sikke en dag og møde. Det var godt at se nogle af jer i virkeligheden!! :smile:

Iøvrigt tak for et godt møde, jeg glæder mig til næste gang.

mvh Tom

Ja men dog da... sikke et møde.....Og så kommer vi videre....
TAK FOR I DAG.....

niels-erik

pbpeder

Member
Format
Medium Format
Jeg siger også tak for en fantastisk hyggelig og inspirerende dag - Referat inklusiv nogle få digitale (fy..:smile:) billeder kommer ud snarest...

vh. /peder

Soeren

Member
Format
Multi Format
Jamen selv tak. Jeg synes også at det var godt at få sat ansigter på navnene.
Mvh

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
Det var et super godt og konstruktivt møde i en skøn afslappe tone. Håber at vi kan lave fremtidige arrangementer i samme stil. Indhold og hygge i gode rammer.

Glæder mig meget til at se Niels-Eriks "skæve" billeder.

Falkenberg

Member
Format
8x10 Format
I morgen tager jeg fat i KB for at høre om et special rundvisning for os i forbindelse med Sally Mann udstillingen. Så kan vi også få dato på vores næste arrangement.

OP
OP

KajF

Member
Format
4x5 Format
Ja det var rigtigt rart at få sat ansigter på og et meget kontruktivt møde, der lover godt for fremtiden.

Lyder rigtigt spændende med den Sally Mann udstilling!

Erik det bliver spændende at se :smile: - vi fandt ikke nogen film, men der var glemt en pose med billeder - de er i klublokalet!

Linow

Member
Format
Medium Format
Også manger tak for en super dag.
Glæder mig til fremtidige møder og måske også et par fototurer (så skal jeg nok tag et stører kamera med :smile: )

Linow

lhaumann

Member
Format
Multi Format
Tak, tak - og glemte fotos?

Hej alle fremmødte - tilslutter mig koret af glade og taknemmelige sammensluttede. Efter tæmningen af ilden og hjulets opfindelse er internettet noget af det mest praktiske - det har vel i høj grad medvirket til, at vi har kunne opdage hinanden på tværs af landsdele. Og efter tref i cyberspace er det altså rart at mødes i virkeligheden unplugged; det blev en meget hyggelig og inspirerende dag. Tak til Kaj og Peder for at lægge hytte til.
Til jer to sidstnævnte: jeg kom vist af sted uden mine medbragte fotos? De skulle stå i en sort fotopapirpose op af væggen lige inden for døren ud til gangen. Dermed har jeg måske en grund til at aflægge jer besøg på en klubaften?
Hilsen Lars

pbpeder

Member
Format
Medium Format
Hej Lars....

Som Kaj allerede har skrevet, så har vi fundet dine billeder og du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi på et klubmøde en torsdag aften for at hente dem, men slå lige på tråden først...! Alternativt kan vi evt. medbringe dem til næste Region Nord arrangement...

vh. /peder

lhaumann

Member
Format
Multi Format
Tak for jeres åbne invitation - jeg vil dog også gerne tage imod jeres tilbud om at tage fotoserne (må det vel hedde?) med til region nord; så ses vi mandag d.3.marts i Vesterbro Kulturhus - hilsen Lars

Hej Lars....

Som Kaj allerede har skrevet, så har vi fundet dine billeder og du skal være hjertelig velkommen til at kigge forbi på et klubmøde en torsdag aften for at hente dem, men slå lige på tråden først...! Alternativt kan vi evt. medbringe dem til næste Region Nord arrangement...

vh. /peder

OP
OP

KajF

Member
Format
4x5 Format
Det med Fototur er jeg med på (there was a url link here which no longer exists)

Linow

Member
Format
Medium Format
Til de der var med og som har udtryk interesse for at deltage i "styrergruppen" og som stadig har lyst, vil jeg meget gerne have jeres mail-add så i kan blive koplet på styrergruppens eget forum.
Der er nogle ting som er lavet, ting som skal snakkes om og opgaver der skal kigges på hvis vi skal vider.
Jeg tænkker at vis vi lukker for tilgang til styrergruppen på fredag så har folk haft tid nok. Det er ikke for at virke emsig men for at vi kan komme igang ;-)

Send mig jeres mail-add så bliver i koplet på.

Hilsen Linow

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom