Bruce Barnbaum - workshop i Lofoten?

Field #6

D
Field #6

• 1
  • 0
  • 27
Hosta

A
Hosta

• 5
  • 1
  • 46
Water Orchids

A
Water Orchids

• 2
  • 0
  • 39
Life Ring

A
Life Ring

• 1
  • 0
  • 31
Fisherman's Rest

A
Fisherman's Rest

• 8
  • 2
  • 62

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,902
Members
99,500
Latest member
Neilmark
Recent bookmarks
1
Format
Large Format
Er det interesse for å delta på en workshop med Bruce Barnbaum i Lofoten til høsten? Jeg jobber sammen med Fotobrygga på Skrova for å få til dette. Vil gjerne høre fra dere skandinaver på APUG hvordan stemningen er.

Dead Link Removed

OP
OP
Bjørn Joachimsen
Format
Large Format
Det blir vel den eneste muligheten til å få med seg en workshop med Barnbaum i Europa i overskuelig framtid. Det blir kun 10 plasser, så nå starter vi nedtellingen. Siden jeg kommer, er det bare 9 ledige plasser igjen :smile:

Ole

Moderator
Moderator
Format
Large Format
Jeg er "interesserte" - det kommer an på tidspunktet, og ikke minst på aktivitetsnivået i norsk oljeindustri...

OP
OP
Bjørn Joachimsen
Format
Large Format
Det er mange reisemåter. Du kan ta fly fra Oslo til Bodø og så ta hurtigbåt til Skrova. (1,5 time med fly og ca 3 timer med hurtigbåt). Workshopen vil bli holdt på Fotobrygga på Skrova (www.fotobrygga.no). Ved å bestille flybilletter noen måneder i forveien kan disse bli meget rimelige. En annen reisemåte er å ta fly Oslo-Bodø-Svolvær og ta ferge (ca 35 min) fra Svolvær til Skrova. Et siste alternativ er (fly) Oslo-Harstad/Evenes, videre med buss til Svolvær og ferge til Skrova.

Det er ikke gratis å reise til Lofoten selvfølgelig, men alternativet er å reise til US&A. Dette blir den eneste muligheten i overskuelig fremtid til å få være med på workshop med Barnbaum i Europa.

Fotobrygga har Jobo helautomatisk fremkallingsmaskin, tanker for manuell fremkalling, samt Durst storformatforstørrere.

morkolv

Member
Format
Multi Format
Høres veldig spennende ut, så jeg er også "interesserte", men kan ikke forplikte noe ennå.

OP
OP
Bjørn Joachimsen
Format
Large Format
Jeg setter opp en liste over interesserte nå. Dette her helt uforpliktende. Alle som er interessert kan sende meg en mail med navn og komplett kontaktinfo. Send til bjoern(a)fotonord.no. Arrangørene trenger et signal for å fullføre bookingen av en sånn workshop, så det er viktig at dere tar kontakt snart.

Ole

Moderator
Moderator
Format
Large Format
Hvis tiden passer slik, tar jeg Hurtigruten. Mye enklere enn fly, i alle fall hvis jeg skal ha med et kamera eller tre! :smile:

wiggywag

Member
Format
4x5 Format
Jeg vil også være med

Heisan!

Ny storformat entusiast her. Har planlagt å ta turen til USA for å ta en workshop med Bruce Barnbaum, men dette vil jo helt klart være en super mulighet. Når regner dere med å arrangere dette?

OP
OP
Bjørn Joachimsen
Format
Large Format
Det er ikke satt noen datoer ennå, men det antydes september-oktober 2008. Dette vil nok bli endelig avklart innen 15. mai. Hvis du ønsker å reservere deg en plass - helt uforpliktende, så send komplett kontaktinfo til meg.

Heisan!

Ny storformat entusiast her. Har planlagt å ta turen til USA for å ta en workshop med Bruce Barnbaum, men dette vil jo helt klart være en super mulighet. Når regner dere med å arrangere dette?

OP
OP
Bjørn Joachimsen
Format
Large Format
Nå begynner detaljene å bli mer klare når det gjelder workshopen med Barnbaum. Tidspunkt vil bli i midten av september 2008, eksakte datoer vil bli kunngjort om kort tid. Det vil bli en 5-dagers workshop og det vil selvfølgelig utelukkende handle om eksponering av film og veien videre til ferdig bilde. Mer detaljer om innhold vil også komme om kort tid.

Per i dag står det 12 personer på interesseliste for denne workshopen.

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom