Apug Treff i UKE 15. Fredag 16.04 kl.18,00, som varer frem til Søndag 18.04. 2010. Farris Fotoklubb kjører samtidig et digitalt treff med 20 påmeldte i egen etasje. Klubbens 10 medlemmer er i tillegg. Det vi si at Apug treffet har 10 plasser ledig. Jeg regner ikke med at alle kan komme fredag kveld men først på lørdagen. Treffet blir i et tradisjonelt uformelt preg, som vi er vant med. Vi selv besitter mye kunnskap som vi deler med andre rundt bordene.
Vi rigger til mørkerommet for praktisk arbeid, Kjemi fra Foma (Slavomir stiller),stort lysbord, billig mat på skolens kantine og et varmt måltid på lørdag kveld, samt noen klasserom for overnatting som vil kreve egnet liggeunderlag og sovepose. Vi deler selvfølgelig 4 riggede rom med digitalfolket, som består av studioutstyr. Det ene rommet blir for produktfotografering.I inngangspartiet rigger Richard Brunsvold muligens opp sin utstilling fra Hallingdalen.
Hyggelig om det kommer deltagere fra Sverige og Danmark.
10 plasser går fort unna så vær raske med å melde dere på.
Høres dette greit ut??
Velkommen
Johannes
minolta_md@yahoo.no
Jeg kan også treffes på tlf. 0047 98231040
PS Larvik er kun 15 min unna Sandefjord Torp flyplass og har meget gode forbindelser til både Danmark og Sverige med ferje.
Slavomir har med fotopapir og kjemi for salg.
Vi rigger til mørkerommet for praktisk arbeid, Kjemi fra Foma (Slavomir stiller),stort lysbord, billig mat på skolens kantine og et varmt måltid på lørdag kveld, samt noen klasserom for overnatting som vil kreve egnet liggeunderlag og sovepose. Vi deler selvfølgelig 4 riggede rom med digitalfolket, som består av studioutstyr. Det ene rommet blir for produktfotografering.I inngangspartiet rigger Richard Brunsvold muligens opp sin utstilling fra Hallingdalen.
Hyggelig om det kommer deltagere fra Sverige og Danmark.
10 plasser går fort unna så vær raske med å melde dere på.
Høres dette greit ut??
Velkommen
Johannes
minolta_md@yahoo.no
Jeg kan også treffes på tlf. 0047 98231040
PS Larvik er kun 15 min unna Sandefjord Torp flyplass og har meget gode forbindelser til både Danmark og Sverige med ferje.
Slavomir har med fotopapir og kjemi for salg.