Apug Treff i Larvik UKE 15. Fredag - Søndag

WPPD25 Self Portrait

A
WPPD25 Self Portrait

• 7
  • 1
  • 58
Wife

A
Wife

• 4
  • 1
  • 91
Dragon IV 10.jpg

A
Dragon IV 10.jpg

• 4
  • 0
  • 86
DRAGON IV 08.jpg

A
DRAGON IV 08.jpg

• 1
  • 0
  • 55

Recent Classifieds

Forum statistics

Threads
197,885
Members
99,495
Latest member
Brenva1A
Recent bookmarks
1

morkolv

Member
Format
Multi Format
Apug Treff i UKE 15. Fredag 16.04 kl.18,00, som varer frem til Søndag 18.04. 2010. Farris Fotoklubb kjører samtidig et digitalt treff med 20 påmeldte i egen etasje. Klubbens 10 medlemmer er i tillegg. Det vi si at Apug treffet har 10 plasser ledig. Jeg regner ikke med at alle kan komme fredag kveld men først på lørdagen. Treffet blir i et tradisjonelt uformelt preg, som vi er vant med. Vi selv besitter mye kunnskap som vi deler med andre rundt bordene.

Vi rigger til mørkerommet for praktisk arbeid, Kjemi fra Foma (Slavomir stiller),stort lysbord, billig mat på skolens kantine og et varmt måltid på lørdag kveld, samt noen klasserom for overnatting som vil kreve egnet liggeunderlag og sovepose. Vi deler selvfølgelig 4 riggede rom med digitalfolket, som består av studioutstyr. Det ene rommet blir for produktfotografering.I inngangspartiet rigger Richard Brunsvold muligens opp sin utstilling fra Hallingdalen.
Hyggelig om det kommer deltagere fra Sverige og Danmark.

10 plasser går fort unna så vær raske med å melde dere på.
Høres dette greit ut??
Velkommen
Johannes

minolta_md@yahoo.no
Jeg kan også treffes på tlf. 0047 98231040

PS Larvik er kun 15 min unna Sandefjord Torp flyplass og har meget gode forbindelser til både Danmark og Sverige med ferje.

Slavomir har med fotopapir og kjemi for salg.

OMU

Member
Format
Multi Format
Hei alle sammen,
Nok et flott initiativ fra folka i Larvik. Det var kjempe hyggelig og lærerikt sist jeg var der, men denne gangen kan jeg ikke komme.
Vi reiser til Roma søndag morgen. Ikke det samme som et APUG-treff, men fotografering blir det helt sikkert mye av :smile:

Lykke til med arrangementet.

OM

BirgerA

Member
Format
Multi Format
Er dessverre forhindret fra å delta denne gangen.
Ha det gøy.

Birger

Last edited by a moderator:

Johs

Member
Format
Large Format
Å bestille film og kjemi burde ikke være noe problem. Mange kjenner ikke til Foma sitt variable utvalg av fotopapir, og har således ingen referanser å se på. Hva som bør bestilles av fotopapir byr således på en problemstilling. Under treffet blir det kopiert på forskjellige papirtyper og beslutningsgrunnlaget for innkjøp kommer først etter at treffet er i gang på fredag kveld. Mange kommer først på lørdagen.
Vi kan snakkes på telefon før treffet, når vi vet mer om hvor mange som kommer.
Johs tlf. 98231040

OMU

Member
Format
Multi Format
Det blir vel innvielsesfest i kjelleren når mørkerommet er ferdig...................... :D

- ooog husk, det vanker gaver til verten på innvielsesfesten. Og jeg lover at det ikke blir kjedelige blomster, men noen guttegreier til mørkerommet :cool:

Trond

Subscriber
Format
Multi Format
Det blir vel innvielsesfest i kjelleren når mørkerommet er ferdig...................... :D

- ooog husk, det vanker gaver til verten på innvielsesfesten. Og jeg lover at det ikke blir kjedelige blomster, men noen guttegreier til mørkerommet :cool:

Ja, jeg får prøve å få til en fest! Regner med at mørkerommet er mer eller mindre operativt til høsten. Tror det blir et ganske greit mørkerom. Planlegger det slik at jeg kan lage kopier opp til 50x60.

OMU

Member
Format
Multi Format
Hei til dere alle og takk for et fint treff - igjen.

Selv om jeg ikke fikk anledning til å være med mer enn på lørdagen, så var det både hyggelig og lærerikt å treffe dere alle igjen.

Fikk handla litt Foma papir for første gang og er i gang med å teste forskjellig papir, fremkallinger og tonere. Morsomt og spennende!

Håper vi kan treffes igjen før det går for lang tid.

Med vennlig hilsen
Odd Magne Ulvund

Photrio.com contains affiliate links to products. We may receive a commission for purchases made through these links.
To read our full affiliate disclosure statement please click Here.

PHOTRIO PARTNERS EQUALLY FUNDING OUR COMMUNITY:

Ilford ADOX Freestyle Photographic Stearman Press Weldon Color Lab Blue Moon Camera & Machine
Top Bottom