Hei
Vi er en gjeng analoge som har blitt enige om en sammenkomst.
Vi inviterer alle til APUG treff lørdag 12. september. Vi treffes på Skjærhallen på Hvaler i Østfold.
Møtestedet blir ved Kiwi-butikken på Skjærhallen ved ellevetiden.
Jeg skal sørge for å planlegge en fototur ut i Hvalernaturen. Hvor det blir, må jeg bestemme etter hvordan været blir. Men uansett vil det være i gangavstand fra Skjærhallen.
Likeledes sørger jeg for et sted hvor vi kan være innendørs og prate foto.
Dersom det er noen som vil komme fredag og/eller bli til søndag kan jeg formidle kontakt med aktuelle steder. Jeg har ingen planer for helgen og er gjerne vert gjennom helga.
Det er fint om de som ønsker å delta gir melding om dette slik at jeg vet hvor mange vi blir og hvor stort lokale vi trenger.
Se også denne tråden:
(there was a url link here which no longer exists)
Med hilsen
Odd Magne Ulvund.
Vi er en gjeng analoge som har blitt enige om en sammenkomst.
Vi inviterer alle til APUG treff lørdag 12. september. Vi treffes på Skjærhallen på Hvaler i Østfold.
Møtestedet blir ved Kiwi-butikken på Skjærhallen ved ellevetiden.
Jeg skal sørge for å planlegge en fototur ut i Hvalernaturen. Hvor det blir, må jeg bestemme etter hvordan været blir. Men uansett vil det være i gangavstand fra Skjærhallen.
Likeledes sørger jeg for et sted hvor vi kan være innendørs og prate foto.
Dersom det er noen som vil komme fredag og/eller bli til søndag kan jeg formidle kontakt med aktuelle steder. Jeg har ingen planer for helgen og er gjerne vert gjennom helga.
Det er fint om de som ønsker å delta gir melding om dette slik at jeg vet hvor mange vi blir og hvor stort lokale vi trenger.
Se også denne tråden:
(there was a url link here which no longer exists)
Med hilsen
Odd Magne Ulvund.